Update fra fynboen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Astrid P

Hej alle I prægtige kvinder!

Så kom jeg igen i nærheden af noget internet, og fik tid til en hurtig baby.dk visit... Det sker desværre ikke så tit for tiden, men det er dejligt at 'se' Jer igen. Jeg håber I alle har det godt - børn såvel som voksne.
Her på Fyn går det godt. Vi har travlt, for det er hård arbejde at starte en skole op. Jeg har aldrig før arbejdet så meget, men det er heldigvis rigtig sjovt, og vi er en stor flok engagerede mennesker. Så selvom det er hårdt og svært, så giver det også en masse energi at være en del af noget, der er så stort! Ungerne er fantastiske, i hvert tilfælde de fleste. Visse af dem kan man godt nok allerede ønske hen hvor peberet gror, men det er vist ret almindeligt med teenagere, har jeg hørt...

Smilsen stortrives hos sin dagplejemor, som hun konsekvent kalder 'Dagpleje-Tove'. Hun snakker og snakker hele dagen, og er i det hele taget virkelig underholdende at tilbringe tid med. Vi havde en skøn 2 års fødselsdag, dog ikke med helt så kunstneriske kager, som jeg kan se, at visse af juli07 mødrene er begyndt at give sig i kast med. Det må blive næste år... eller nåwet!

Hav det nu dejligt allesammen. Jeg kommer snart på nettet derhjemme, så skal jeg nok holde mig lidt mere opdateret!
KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

ivfmarie

Jamen sgu i helvate! Der var hun jo - hende den lækre Fynbo!!

Fedt at høre at det hele er fedt! Savner dig lidt.. Savner "det gamle" baby.dk-juli07.. Her er blevet meget stille...
Jeg håber på at lange mørke efterårsaftner sætter fut i slænget igen...

Marie - glad for at Azzer er allmost back!

Anmeld

1. september 2009

Tynen

Feeedt med en update fra det Fynske
Det var dælme da også ved at være på tide!

Som Marie siger, så er juli07 blevet pinlig tavs..
Håber sgu du får net inden X-Factor begynder igen - Så kan vi i det mindste holde gang i siden ved det.

Godt at høre at Smilsen er faldet godt til!
Og fedt at du, på trods af det ekstra arbejde, synes det hele er super!

Anmeld

1. september 2009

linemus

Dejligt at høre fra dig, søde Astrid, og at I alle trives i det fynske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.