40+3, 1-2 cm åben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.934 visninger
16 svar
8 synes godt om
28. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej med jer, jeg var ude at spise med manden igår Kl. 19 hvor jeg fik rigtig mange plukveer som kom hvert 5. Min. Og varede ca 2-3 min. Herefter kom vi hjem og vil nyde en film sammen havde stadig de plukveer, de gjorde ikke ondt men omkring Kl 22 tiden fik jeg mens lignende smerter forneden som kom hvert 20. Min. Og varede 15 sek.. Ringede til akut modtagelse og Jordemoder sagde det lød som veerne var på vej også sagde hun at jeg sku hvile mig så meget jeg kan og evt. Hvile mig lidt.. (Jeg kunne så ikke sove pga. Nervøsitet og jeg var spændt hihi) og se hvordan smerterne udviklede sig i løbet af nogle timer Kl 05 i morges mærkede jeg så de mens lignende smerter komme hvert 7. Min og ringede så til akut igen hvor hun sagde jeg sku komme forbi og blive undersøgt..  Fik så afvide at jeg havde åbnet mig 1-2 cm og der var stadig en lille smule livmodermund hun sagde til os at der kan gå 1-3 dage før der rigtig sker nogetvil jeg tro  sagde hun, så fik jeg smertestillende og blev sendt hjem igen.. Mit spørgsmål er så bare om i har oplevet noget lignende og hvor lang tid gik der så før i fik de voldsomme veer? Kan sex evt. Gøre sådan man får en hurtigere fødsel? Kærlig hilsen den nervøse mig, håber nogen vil svarer på mine spørgsmål der har erfaring da jeg er førstegangs gravid

40+4 - venter på min guldklump :-*

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2015

April-baby

Herhjemme har sex ikke virket, men det gjorde det hos min mor .

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Herhjemme har sex ikke virket, men det gjorde det hos min mor .

Vi har også selv haft samleje 1 måned før næsten hver dag men der er bare ikke sket en dyt, tænker bare om det kunne lykkedes denne gang da jeg er åben en smule?

Anmeld Citér

28. marts 2015

female

Jeg kender op til flere, som har født et døgns tid efter sex, så hvis både du og manden er frisk på det, så er det da bare med at prøve.

Jeg fik for tre dage siden at vide, at jeg var 2-3 cm udvidet, men det har stadig ikke resulteret i veer. Sååå det kan desværre godt lade vente lidt på sig, selv om det selvfølgelig er et tegn.

Anmeld Citér

28. marts 2015

April-baby

Anonym skriver:

Vi har også selv haft samleje 1 måned før næsten hver dag men der er bare ikke sket en dyt, tænker bare om det kunne lykkedes denne gang da jeg er åben en smule?

Jeg er os " kun " i uge 39+0 .

Måske, det skader jo ikke at prøve .

Min mor var gået tre uger over tid, os havde de sex, tre timer efter gik hun i fødsel o:

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

female skriver:

Jeg kender op til flere, som har født et døgns tid efter sex, så hvis både du og manden er frisk på det, så er det da bare med at prøve.

Jeg fik for tre dage siden at vide, at jeg var 2-3 cm udvidet, men det har stadig ikke resulteret i veer. Sååå det kan desværre godt lade vente lidt på sig, selv om det selvfølgelig er et tegn.

Har i så haft sex nu når du er 2-3 cm åben? En prøve skader heller ikke vil jeg tro 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Jeg er os " kun " i uge 39+0 .

Måske, det skader jo ikke at prøve .

Min mor var gået tre uger over tid, os havde de sex, tre timer efter gik hun i fødsel o:

Jeg er så gået 4 dage over terminen og man bliver jo lidt spændt med de mens smerter her så jeg vil nok lige prøve igen og se om der ikke sker noget  måske er helden der denne gang ��

Anmeld Citér

28. marts 2015

April-baby

Anonym skriver:

Jeg er så gået 4 dage over terminen og man bliver jo lidt spændt med de mens smerter her så jeg vil nok lige prøve igen og se om der ikke sker noget  måske er helden der denne gang ��

Vi krydser!!

Jeg har haft mens smerter under hele graviditeten .

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Vi krydser!!

Jeg har haft mens smerter under hele graviditeten .

Årh nedtur.. Her har jeg så kraftige plukkeveer 

Anmeld Citér

28. marts 2015

April-baby

Anonym skriver:

Årh nedtur.. Her har jeg så kraftige plukkeveer 

Dem har jeg så ikke set skyggen af siden uge 30 .

håber snart det går ordenligt igang for dig (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.