Gør abort ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2015

Valle81

Jeg har fået en medicinsk.

Gik helt uden komplikationer og uden de store smerter.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg fik en selvvalgt medicinsk for 14 dage siden og det var en smule mens smerter og jeg blødte en uge og lidt kraftigere og det har det.. Jeg var så også kun 5+5 så der var jo ikke meget der skal ud.. Kunne godt forestille mig det kunne være mere smertefuldt hvis man er noget længere henne og så er det self også individuel.. Desuden er der 5 % chance for at man skal have en kirurgisk bagefter hvis det hele ikke er komme ud selv 

Anmeld Citér

4. august 2015

Appelsin

Har lige været igennem det... Er ikke over det endnu, fik en medicinsk abort i lørdags efter en tryghedsscanning jeg selv havde betalt og fandt ud af der ingen hjerteaktivitet var... Var gravid med tvillinger. Var 8+3 men de gik til i uge 7. Valgte medicinsk abort og må tilstå at det har været meget smertefuldt... Fik smertestillende med hjem, men det hjalp ikke da det var værst... Alligevel ville jeg ikke vælge en kirurgisk abort, er bange for narkosen og på trods af smerterne er det mest skånsomt for kroppen at komme af med det på den her måde... Og nej sjovt var det ikke... Værst er nu stadigvæk det tomrum der bliver tilbage og drømmen der endte brat... 

Anmeld Citér

5. august 2015

Carina:-)

Jo kortere hun er henne jo mere vil jeg anbefale en medicinsk - Fik selv en for 1½ år siden da fostret var gået i stå i 6 uge og det gik så let at jeg troede det ikke var lykkedes men det var det.

Har også prøvet kirugisk og nej det gør ikke ondt men det er en hård belastning for kroppen både med nakose og så at livmoderen bliver åbnet med instrumenter.

Hun mærker ikke noget ,men for kroppen er det et traume med en kirugisk abort så vil anbefale en medicinsk . Men igen hvis hun er længere henne kan det så også give prob i at det hele ikke kommer ud og man skal skal have en udskarbning. 

Håber din veninde går fri  

Anmeld Citér

5. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Appelsin skriver:

Har lige været igennem det... Er ikke over det endnu, fik en medicinsk abort i lørdags efter en tryghedsscanning jeg selv havde betalt og fandt ud af der ingen hjerteaktivitet var... Var gravid med tvillinger. Var 8+3 men de gik til i uge 7. Valgte medicinsk abort og må tilstå at det har været meget smertefuldt... Fik smertestillende med hjem, men det hjalp ikke da det var værst... Alligevel ville jeg ikke vælge en kirurgisk abort, er bange for narkosen og på trods af smerterne er det mest skånsomt for kroppen at komme af med det på den her måde... Og nej sjovt var det ikke... Værst er nu stadigvæk det tomrum der bliver tilbage og drømmen der endte brat... 

Tak for dit svar.

Hvor gør det mig ondt at du skulle gå igennem det 

Dette er dog et gammelt indlæg og problemet er løst. 

Men du skal alligevel have mange tak fordi du delte din erfaring

Anmeld Citér

5. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Carina:-) skriver:

Jo kortere hun er henne jo mere vil jeg anbefale en medicinsk - Fik selv en for 1½ år siden da fostret var gået i stå i 6 uge og det gik så let at jeg troede det ikke var lykkedes men det var det.

Har også prøvet kirugisk og nej det gør ikke ondt men det er en hård belastning for kroppen både med nakose og så at livmoderen bliver åbnet med instrumenter.

Hun mærker ikke noget ,men for kroppen er det et traume med en kirugisk abort så vil anbefale en medicinsk . Men igen hvis hun er længere henne kan det så også give prob i at det hele ikke kommer ud og man skal skal have en udskarbning. 

Håber din veninde går fri  

Tak for svar. Nu er det oprindelige indlæg fra marts, så problemet er løst.

Det viste sig at hun var gravid, og efter et par ugers diskuteren frem og tilbage med x'en abortede hun spontant i uge 8.

Anmeld Citér

5. august 2015

Carina:-)

MummiT skriver:

Tak for svar. Nu er det oprindelige indlæg fra marts, så problemet er løst.

Det viste sig at hun var gravid, og efter et par ugers diskuteren frem og tilbage med x'en abortede hun spontant i uge 8.

Arggh det havde jeg ikke lige set 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.