Dyretråd (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2015

Kærlighediminmave

Vi har en cairn terrier som snart bliver 3 år. Han hedder eddie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2015

April-baby

emiliedamm skriver:

Årh det må se SÅ sødt ud  lyder som en dejlig hund. Og du har også termin i april kan jeg gætte ? .. Jeg har d. 16 april 

Gør det os (:

hun er så nem og dejlig (:

jeps, har termin D 4 April (: 

Anmeld Citér

24. marts 2015

B&J

Vores hund hedder molly og er 6 år vores kat pjuske er 4år vores kanin er 3 år 

Anmeld Citér

24. marts 2015

FrkC

Walther - langhåret collie på knap 8 år 

Anmeld Citér

24. marts 2015

April-baby

FrkC skriver:

Walther - langhåret collie på knap 8 år 

Hvor den sød! ��. 

Har altid vil ha sådan en hund, men kæresten vil ik :/.

Anmeld Citér

24. marts 2015

nilletøz

Jeg er ikke så tit her inde mere. Men så lige denne tråd og ville da lille vise vores kæledyr her hjemme

Her har vi buller som er en undulat på ca 10 uger

også har vi Tøsen på 10 år og skide doven når hun har mulighed for det. Hun er en blanding af schæfer og collie 

Anmeld Citér

24. marts 2015

NBNixen

Vi har her hjemme 3 dejlige hankatte, Pjevs den grå/hvide 6 år d. 26 Marts 2015, Toby den stribede/hvide 6 år d. 26 Marts 2015 og så lille Kovu 1 år d. 28 Juli 2015 . . 

Pjevs og Toby er fra samme kuld, hentede dem da de var 12 uger . . Pjevs boede hos min far og Toby hos mig, men da min far skulle flytte sidste sommer akut, så flyttede Pjevs ind til min forlovede, mig og Toby . . 

I slut oktober 2014 flyttede lille Kovu ind til os da han var 12 uger, man kan ikke se det på ham, men han er halv mainecoon - men det gør ham bare til en vidunderlig og dejlig huskat som de to andre . . 

Anmeld Citér

24. marts 2015

April-baby

NBNixen skriver:

Vi har her hjemme 3 dejlige hankatte, Pjevs den grå/hvide 6 år d. 26 Marts 2015, Toby den stribede/hvide 6 år d. 26 Marts 2015 og så lille Kovu 1 år d. 28 Juli 2015 . . 

Pjevs og Toby er fra samme kuld, hentede dem da de var 12 uger . . Pjevs boede hos min far og Toby hos mig, men da min far skulle flytte sidste sommer akut, så flyttede Pjevs ind til min forlovede, mig og Toby . . 

I slut oktober 2014 flyttede lille Kovu ind til os da han var 12 uger, man kan ikke se det på ham, men han er halv mainecoon - men det gør ham bare til en vidunderlig og dejlig huskat som de to andre . . 

Hvor ser de dejlige ud! (: 

Anmeld Citér

24. marts 2015

MorTil4<3

April-baby skriver:

Sjovt at de hedder det samme

Men nøj nogle lækre dyr (: kan de virkelig sammen uden at bide hovedet af hinanden? (: her jagter overs hund mine katte hvis de bare ser hinanden .

ork ja uden problemer  

den gamle hankat Pjuske har fra start måtte finde sig i larmende børn og hvalp  så han blev hurtig en legeonkel og finder sig i alt, selv om der er 5 fremmede hunde i huset sidder han bare på sin trone og kigger på mens han ved at HAN bestemmer i sidste ende hvis de skulle komme for godt igang 

og Figaro fik vi samtidigt vi fik hvalpe næsten, så han blev nærmest en hvalp der skulle opdrages, så trods 10 schæfer hvalpe lå han og puttede og legede med dem 

og ja hundene har jo bare fra dag 1 vidst at kattene var her, og så var den ikke længere 

billedet er af den gamle og da vi fik Kita hihi 

Anmeld Citér

24. marts 2015

o1Mutte

April-baby skriver:

Synes det kunne være sjovt med en tråd hvor vi viser hvad for nogle dyr vi har, hvor gamle de er, hvad de hedder (: 

jeg starter! (:

hvid og sort kat: hankat, hedder Pjuske og er 10 år, bor hos min mor (: 

hvid og rød kat: også en hankat, hedder Bandit, er også 10 år, bor også hos min mor, " de er ikke søskende " (: 

hund: hunhund, hedder Fie, og bliver 5 år her til Maj og bor hos min kæreste og jeg (: 

Må jeg se hvad for nogle skønne dyr i har! .

Uha jeg har en del  

Jakob er det nyeste medlem af familien En blåpandet amazone Han bliver 1 år til maj

Fiona er vores alderspræsident på 7 år En dejlig blanding af norsk skovkat og alm huskat  

Pusle er næst ældst Hun bliver 4 år til efteråret faktisk samme dag som Fiona har fødselsdag Hun er halv boston terrier og halv dsg.  

Ozzy er vores hyggetrold. Han bliver 2 år til efteråret Han er en blanding af Labrador og Golden retriever  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.