Dyretråd (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.762 visninger
26 svar
11 synes godt om
24. marts 2015

April-baby

Synes det kunne være sjovt med en tråd hvor vi viser hvad for nogle dyr vi har, hvor gamle de er, hvad de hedder (: 

jeg starter! (:

hvid og sort kat: hankat, hedder Pjuske og er 10 år, bor hos min mor (: 

hvid og rød kat: også en hankat, hedder Bandit, er også 10 år, bor også hos min mor, " de er ikke søskende " (: 

hund: hunhund, hedder Fie, og bliver 5 år her til Maj og bor hos min kæreste og jeg (: 

Må jeg se hvad for nogle skønne dyr i har! .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2015

MorTilN

Her hjemme har vi en lækker Dværg vædder hankanin på snart 4 år der hedder Birk

Anmeld Citér

24. marts 2015

April-baby

Anonymbebs skriver:

Her hjemme har vi en lækker Dværg vædder hankanin på snart 4 år der hedder Birk

Han ser da sød ud (: 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Emilie91

Vi har en dejlig engelsk staff tæve på knap 2 år. Hun er en rigtig putte-doven hund herhjemme og et total energibundt når vi går tur  en hel perfekt hund for os.... 

Også har vi en dejlig kat på næsten 4 år. Det er mest min mands kat da hun er total ligeglad med mig og specielt efter jeg er blevet gravid  ... Hahah. Men skøn er hun  i får da lige et billede af min hund - for jeg har ikke nogen af min kat ...

Anmeld Citér

24. marts 2015

April-baby

emiliedamm skriver:

Vi har en dejlig engelsk staff tæve på knap 2 år. Hun er en rigtig putte-doven hund herhjemme og et total energibundt når vi går tur  en hel perfekt hund for os.... 

Også har vi en dejlig kat på næsten 4 år. Det er mest min mands kat da hun er total ligeglad med mig og specielt efter jeg er blevet gravid  ... Hahah. Men skøn er hun  i får da lige et billede af min hund - for jeg har ikke nogen af min kat ...

Hvor er hun dog kær (: overs hund elsker at lægge med hovedet på min mave, der der sjovt ud når overs datter sparker eller bevæger sig

Moders hund gør som en tosse hvis jeg lukker en dør mellem hende og jeg .

Anmeld Citér

24. marts 2015

MorTil4<3

April-baby skriver:

Synes det kunne være sjovt med en tråd hvor vi viser hvad for nogle dyr vi har, hvor gamle de er, hvad de hedder (: 

jeg starter! (:

hvid og sort kat: hankat, hedder Pjuske og er 10 år, bor hos min mor (: 

hvid og rød kat: også en hankat, hedder Bandit, er også 10 år, bor også hos min mor, " de er ikke søskende " (: 

hund: hunhund, hedder Fie, og bliver 5 år her til Maj og bor hos min kæreste og jeg (: 

Må jeg se hvad for nogle skønne dyr i har! .

Vi har 2 katte og 2 hunde herhjemme <3 

den første sort/hvide kat er Figaro, han er vores hittekilling, han blev fundet i en lukket container da han var omkring 5 uger gammel <3 og blev bragt til os, vi blev så glade for ham at han blev hihi , 
nu er han 9 måneder gammel ca. kastereret og lud doven ha ha 

så har vi den sorte norske skovkat der hedder Pjuske. . han er 5 år gammel ca og min øjesten <3 

så har vi den mørke schæfer som vi selv har avlet han hedder Kronos <3 og er min mands øjesten <3 han er 9 måneder gammel nu <3 

og til sidst har vi moren <3 Kita på 3 år  

Anmeld Citér

24. marts 2015

April-baby

SnartMorTil>4 skriver:

Vi har 2 katte og 2 hunde herhjemme <3 

den første sort/hvide kat er Figaro, han er vores hittekilling, han blev fundet i en lukket container da han var omkring 5 uger gammel <3 og blev bragt til os, vi blev så glade for ham at han blev hihi , 
nu er han 9 måneder gammel ca. kastereret og lud doven ha ha 

så har vi den sorte norske skovkat der hedder Pjuske. . han er 5 år gammel ca og min øjesten <3 

så har vi den mørke schæfer som vi selv har avlet han hedder Kronos <3 og er min mands øjesten <3 han er 9 måneder gammel nu <3 

og til sidst har vi moren <3 Kita på 3 år  

Sjovt at de hedder det samme

Men nøj nogle lækre dyr (: kan de virkelig sammen uden at bide hovedet af hinanden? (: her jagter overs hund mine katte hvis de bare ser hinanden .

Anmeld Citér

24. marts 2015

Emilie91

April-baby skriver:

Hvor er hun dog kær (: overs hund elsker at lægge med hovedet på min mave, der der sjovt ud når overs datter sparker eller bevæger sig

Moders hund gør som en tosse hvis jeg lukker en dør mellem hende og jeg .

Haha. Hvor sødt. Det gjord Alfi også tit i starten (hun hedder iøvrigt Alfi ) .. Men når lillepigen så sparkede rigtig hårdt så blev hun noget forvirret  hunde er bare skønne. Vi overvejer virkelig at få en til staff når lillepigen er blevet lidt større  .... 

Anmeld Citér

24. marts 2015

April-baby

emiliedamm skriver:

Haha. Hvor sødt. Det gjord Alfi også tit i starten (hun hedder iøvrigt Alfi ) .. Men når lillepigen så sparkede rigtig hårdt så blev hun noget forvirret  hunde er bare skønne. Vi overvejer virkelig at få en til staff når lillepigen er blevet lidt større  .... 

Fie bliver liggende, hendes hoved følger min maves bevægelser

Lyder os som en god ide (: de er så skønne! 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Emilie91

April-baby skriver:

Fie bliver liggende, hendes hoved følger min maves bevægelser

Lyder os som en god ide (: de er så skønne! 

Årh det må se SÅ sødt ud  lyder som en dejlig hund. Og du har også termin i april kan jeg gætte ? .. Jeg har d. 16 april 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.