Anonym skriver:
Nøj, hvor det glæder mig at jeg laaaangt fra er den eneste der ammer mit barn i søvn om aftenen. Jeg troede, at det var et problem idet at det er en vane, og var bange for at det aldrig ville stoppe! 
Nu kan jeg slappe mere af, og ja jeg nyder at få hende til at falde i søvn hos mig, så dette vil jeg fortsætte med.. 

Du er absolut ikke den eneste der ammer i søvn :-) Og du er SLET ikke en dårlig mor pga det. Jeg ammede også min datter i søvn i laaang tid. Og jeg gik også og troede jeg gjorde alting forkert. Men det ordner sig stille og roligt hen ad vejen. Barnet skal også være klar til det. Jeg plejede at amme min datter i søvn i vores dobbeltseng, men da hun begyndte at kravle rundt når hun vågnede blev jeg bange for at hun skulle falde ud af sengen. Så ammede jeg hende i en stol ved siden at hendes tremmeseng og så begyndte hun at falde i søvn der, dog med lidt hjælp ved at holde i hånd og sådan og hun kommer ind og sover hos os når hun vågner om natten, men det er jo en smagssag. Men min pointe var bare, at man tager små skridt ad gangen, og at i min erfaring kommer tingene nemmere når tiden er den rette og barnet er klar til det man nu gerne vil lære det :-)
Anmeld
Citér