Har en datter på 3 1/2 år og en på 7, snart 8 mdr. Idag gik det helt galt. Jeg tudet og råbte og bankede døren ind i væggen flere gange . Ikke pga noget som helst. Der har været lidt med min mand pga han har ADHD og er startet i depot behandling. Så går det afhelveds til økonomisk. Jeg er ung mor , og derfor har jeg også ALTID en angst for at nogen melder mig til kommunen og jeg får taget børnene. Ikke fordi der foregår ting der ikke må/skal. Føler mig som en elendig mor 24/7! Med en datter i trodsalderen og med ADHD lignende symptomer (læs, en stor mundfuld, igen, endnu større dårlig samvittighed) . Hele denne barsel er jeg faktisk lidt flygtet fra min yngste. Jeg er næsten aldrig hjemme. Så jeg ude og handle eller nede ved mine forældre eller sådan. Nogen gange med den store, men aldrig med den lille. Selvom jeg ikke vil indse det, så føler jeg nok heller ikke det samme tætte bånd til hende som jeg gør til den store. Jeg vil gerne, og prøver, men det bliver aldrig rigtig godt. Kunne ligge i timer med den store da hun var lille, på gulvet. Med den yngste ved jeg nærmest ikke hvordan jeg skal gøre... Altså, selvfølgelig leger jeg med hende.. Men... Nu spekulere jeg på om jeg kan ha en form for depression? Jeg ved ikke om jeg tør stå frem til lægen, da jeg så er bange for at kommunen vil tage den fra mig! Men kan det overhovedet være en depression? Har aldrig haft en før. Har i nogle uger nogen gange tænkt på selvmord. Især hvis jeg er blevet frustreret , men også hvis jeg har kørt alene i bilen .... Føler at hvis jeg ikke er her mere så vil jeg heller ikke være skyld i at de bliver tvangsfjernet....
Anmeld
Citér