Slimproppen er gået 37+5!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2015

NGV

female skriver:

Ikke et entydigt tegn, desværre. Heller ikke tegnblødning er et sikkert tegn. Jeg havde tegnblødning og bidende plukkeveer for 14 dage siden. Efterfølgende er der intet sket og når min terminsdag om få dage.

Uh spændende, så varer det nok ikke længe nu for dit vedkommende!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2015

Diana2013

Anemones mor skriver:

Ja som overskriften lyder, slimproppen er gået nu! Jeg er 37+5. Er det tegn på snarlig fødsel?? Har ikke mærket andet end plukveer indtil videre

Men tør næsten ikke tro på at det er snart!!

Jeg fødte dagen efter, 37+4 fødte jeg �� rigtig held og lykke når det er tiden ☺️

Anmeld Citér

22. marts 2015

NGV

Diana2013 skriver:

Jeg fødte dagen efter, 37+4 fødte jeg �� rigtig held og lykke når det er tiden ☺️

Uh det må du ikke sige, nu håber jeg jo helt. Hvor hurtigt begyndte dine veer efter den var gået?

Anmeld Citér

22. marts 2015

EAF

Min gik første og eneste gang morgenen efter terminen, som var en søndag den 10. januar - så mandag kl. 04.45 med tegnblødning og veerne begyndte så småt fra kl. 10 og helt til onsdag hvor mit drengebarn kom til verden 12.32  

Anmeld Citér

22. marts 2015

NGV

Natteravnen skriver:

Min gik første og eneste gang morgenen efter terminen, som var en søndag den 10. januar - så mandag kl. 04.45 med tegnblødning og veerne begyndte så småt fra kl. 10 og helt til onsdag hvor mit drengebarn kom til verden 12.32  

Hold da op, det var også hurtigt efter...! Var det med den første?

Jeg har haft almindelige plukveer idag, og en noget voldsom tyngdefornemmelse forneden, men ikke andet indtil videre... spændende om der sker mere inden for de næste par dage

Anmeld Citér

24. marts 2015

EAF

Hold da op, det var også hurtigt efter...! Var det med den første?

Jeg har haft almindelige plukveer idag, og en noget voldsom tyngdefornemmelse forneden, men ikke andet indtil videre... spændende om der sker mere inden for de næste par dage

Ja, min første og eneste 

Vil du have vestorm endnu eller skal vi vente lidt? 

Anmeld Citér

24. marts 2015

NGV

Natteravnen skriver:

Ja, min første og eneste 

Vil du have vestorm endnu eller skal vi vente lidt? 

Hov det skrev du jo også, undskyld.

Vestorm? Ellers tak, det prøvede jeg med den første. Det måtte gerne starte lidt roligere ud denne gang.

Jeg havde meget kraftige plukveer igår eftermiddags og især aften, men til sidst aftog de. Var ellers sikker på at nu var noget i gærde..

Her til morgen alm plukveer, men har så meget følelsen af mens smerter fortil og i lænd.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.