Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften lyder, slimproppen er gået nu! Jeg er 37+5. Er det tegn på snarlig fødsel?? Har ikke mærket andet end plukveer indtil videre
Men tør næsten ikke tro på at det er snart!!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ikke nødvendigvis. Den kan sagtens gendanne sig selv, men jeg tvivler på den gør det, når du er så langt henne.
det eneste sikre tegn er jo veer eller at vandet går :-)
Min gik 24 december og fødte først i februar ;-)
Min gik flere gange over de sidste par uger. Hvis du ser tegnblødning er det et mere sikkert tegn på snarlig fødsel
EBK skriver: Ikke nødvendigvis. Den kan sagtens gendanne sig selv, men jeg tvivler på den gør det, når du er så langt henne. det eneste sikre tegn er jo veer eller at vandet går :-)
Ja det har du ret i, men det er nu spændende alligevel
sscm skriver: Min gik 24 december og fødte først i februar ;-)
Hold da op, ja det var jo så ikke lige rundt om hjørnet!
Men tvivler på at jeg kommer til at gå SÅ længe
SDD skriver: Min gik flere gange over de sidste par uger. Hvis du ser tegnblødning er det et mere sikkert tegn på snarlig fødsel
Okay spændende Tegnblødning har der ikke været noget af endnu! Det er spændende
Anemones mor skriver: Ja som overskriften lyder, slimproppen er gået nu! Jeg er 37+5. Er det tegn på snarlig fødsel?? Har ikke mærket andet end plukveer indtil videre Men tør næsten ikke tro på at det er snart!!
Som oftest er det ikke et tegn på snarlig fødsel, der kan godt gå et par uger endnu. Min slimprop gik ca 2 uger inden fødsel. Da jeg fik tegnblødning gik der 3 dage
Ikke et entydigt tegn, desværre. Heller ikke tegnblødning er et sikkert tegn. Jeg havde tegnblødning og bidende plukkeveer for 14 dage siden. Efterfølgende er der intet sket og når min terminsdag om få dage.
Sandratoft skriver: Som oftest er det ikke et tegn på snarlig fødsel, der kan godt gå et par uger endnu. Min slimprop gik ca 2 uger inden fødsel. Da jeg fik tegnblødning gik der 3 dage
Okay ja, så må jeg jo bare væbne mig med lidt tålmodighed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128