D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sagen er den at min mormor, altså min datters oldemor, rigtig gerne vil have min datter med på ferie til tyrkiet sammen med min mor men uden mig. Det er fint nok, det må hun gerne så længe min mor er med, men jeg vil IKKE have det før min datter er mere end 1 år gammel. Allertidligst til efterårsferien, kan jeg gå med til. Det synes min mormor er tarveligt, og hun vil faktisk helst have min datter med nu til sommer. Det skal lige siges at min datter bliver et år d. 4/7. Og så synes jeg altså ikke at man er gammel nok til at tage til et fremmed land uden sin mor i en hel uge!
Da hun stadig mugger lidt over at sommerferien med min datter ikke bliver til noget, så vil hun gerne have hende med til købehavn og passe hende hjemme hos sig selv i en uge her i foråret. Og igen har jeg sagt nej. Hun skal være velkommen til at passe hende herovre i jylland, enten hos mig eller hos min mor, men hun skal altså ikke tage hende med hvor jeg ikke kan komme og være der inden for rimelig tid hvis det går helt galt!
Det skal lige siges at min mormor bor i kbh og jeg bor silkeborg. Hun har set min datter ca 4-5 gange i de 8½ mdr hun har levet.
Hun synes det er dybt urimeligt at jeg ikke vil overlade min datter til hende, men sender hende i vuggestue til april.
Er jeg virkelig så dybt urimelig? Jeg mener jo bare at jeg gør det bedste for min datter, og mener altså ikke det bedste ville være at sende en pige på 9 mdr til den anden ende af landet sammen med en hun kun har set 4-5 gange, spredt gennem hele sit liv.
Jeg er selvfølgelig glad for at min mormor er så glad for min datter og gerne vil være en del af hendes liv.
Anmeld