Hvad skal man gør ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2015

kesuh

Du skal da begynde at bruge penge på dig selv, så du kan se godt ud!  Du behøver da ikke bruge penge på at han ser godt ud :p

Du kan jo roligt begynde at shine dig selv op. Selv om du er blevet mor, så er det ikke ensbetydende med du ikke kan se godt ud igen!

Som der er blevet nævnt længere op! Hop i bad og få vasket al det "husmor-støv" af og gør noget ud af dig selv! Sæt ham til at passe barnet mens du er ude og gøre lidt ud af dig selv.

En anden ting, nu ved jeg ikke hvordan humøret var da han sagde det med at tage i byen og få bj's.
Ellers må du jo informere ham om at i lige skal have en snak på et tidspunkt om kammertonen i hjemmet, fordi der er altså grænser for hvad man skal finde sig i.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2015

Newsence

som så mange skriver så er der to ting i dit indlæg..

1. du er gået i mor fælden hvor du glemmer dig selv og kun bruger penge på ham og barn.. LAD VÆR.. tænk over hvorfor gør du det? hvorfor glemmer du helt dig selv.. 

Det er sgu ikke særlig tændende at se på en der ikke har gjort noget som helst ud af sig selv.. Når din datter sover til middag så smut i bad og gør dig lækker som du gjorde før du fik barn.. Og brug dog lidt penge på dig selv. Kniber det med penge til det hele ja så kan din datter måske bruge rema100 bleer eller kig efter brugt tøj.. Du MÅ ikke glemme dig selv og ja ærlig talt så kan jeg godt forstå han ikke har lyst til dig hvis du slet intet gør mere.. Derudover vil jeg sige at hvis du giver ham et blowjob så bliver han jo afsluttet.. Så er det altså ikke alle mænd der kan igen.. Måske skulle du give ham et uden at få noget igen- blot for at vise ham at du tænker på ham.. 

Og så kan du jo få sex en anden dag hvor han forkæler dig.. Min mand syntes ikke Blowjob er særlig tændende hvis han ved at der er forventninger bagefter. Så måske skulle du prøve at gøre det klart at det er en forkælelse uden forventninger om noget tilbage... Vis ham du tænder på ham og giv og ta lidt men ikke nødvendigvis på den samme dag... 

den kommentar  med at tage i byen er helt forkert.. Og her ville svaret være at gjorde han det så skulle han ikke komme hjem igen for så var vi færdige.. Jeg syntes du skal fortælle ham at det er et stort no go og vil blive betragtet som utroskab og jeres forhold vil være slut. Du skal fortælle ham at den kommentar sårede dig meget og at du aldrig vil høre den slags trusler mere...

når det så er sagt så skal du måske grave lidt i hvorfor han sagde det.. Var det ren straf, var det frustartion? måske var det for at sparke dig ud af skolen og ud i badet og i byen efter makeup?? Ja det var en barnlig måde og helt forkert og skal ikke gentage sig men du bør finde ud af hvad det betød.. Måske savner han at tænde på dig. Måske føler han sig tilsidesat og at du kun har jeres datter i hovedet.. Mange kvinder glemmer manden når baby kommer og det er måske der han er.. Få sat tid af til alene tid.. Og kniber det med at gøre sig lækker fordi baby skriger eller andet- ja så aftal at når han kommer hjem så har han ansvaret for din datter en times tid mens du lige går i bad og får noget rent tøj på uden gylp og div..

Sådan gjorde vi her hjemme fordi min datter aldrig sov mere en max 20 min pr. gang.. Så nåede jeg et bad- jamen så nåede jeg ikke at rede hår osv. Derfor fik han baby når han kom hjem og så fik jeg lige alene tid til mig selv og samtidig fik det far/datter tid sammen så det var ren bonus.. 

Anmeld

20. marts 2015

mortilsilke

Jeg synes nu stadig det er en rigtig streng kommentar, ligemeget hvad... Jeg gider heller ikke rigtig gøre noget ud af mig selv for tiden. Jeg tror at hvis man virkelig elsker hinanden, så kan man nærmest se ud som man vil. Min kæreste har taget 40 kg på, men elsker stadig når han går rundt i sine sweatpants - jeg synes sku stadig han er lækker! Ligesom han hele tiden forsikrer mig om at alt mit mommyfedt ikke er grimt - selvom jeg synes det. Jeg elsker at gå rundt i undertøj, hans store t shirt og håret i en knold næsten hele tiden - og han kommenterer stadig hvor smuk han synes jeg er. Hvis muligheden er der for at ligge hende, vil jeg hellere bruge tiden på at nusse med ham i stedet. 

Den kommentar var bare virkelig ikke gået hos mig på nogen måde.

Men hvordan går det med jer?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.