Hvad skal man gør ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.212 visninger
12 svar
47 synes godt om
18. marts 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste siger at kan ikke kan li mig efter jeg har født og han ikke tænder på mig fordi jeg ikke har tid til at gør noget ud af mig selv og bruger ikke penge på mig selv . Jeg bruger mine penge på ham og vores datter .. vi har ikke sex fordi han ikke tænder på mig og han er begyndt at sige at han vil tage ud i byen og få blowjobs.  men har ikke sagt at jeg ikke vil give ham det for jeg kan virkelig godt li at give ham blowjobs og når jeg gør det så vil jeg jo os gerne selv ha noget for bliver virkelig tændt af og give ham blowjobs .. vi bruger ikke tid sammen og vi laver slet ikke noget sammen efter vi har fået vores skønne datter  

nogen som ved hvad man kan gør 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

mortilsilke

Anonym skriver:

Min kæreste siger at kan ikke kan li mig efter jeg har født og han ikke tænder på mig fordi jeg ikke har tid til at gør noget ud af mig selv og bruger ikke penge på mig selv . Jeg bruger mine penge på ham og vores datter .. vi har ikke sex fordi han ikke tænder på mig og han er begyndt at sige at han vil tage ud i byen og få blowjobs.  men har ikke sagt at jeg ikke vil give ham det for jeg kan virkelig godt li at give ham blowjobs og når jeg gør det så vil jeg jo os gerne selv ha noget for bliver virkelig tændt af og give ham blowjobs .. vi bruger ikke tid sammen og vi laver slet ikke noget sammen efter vi har fået vores skønne datter  

Jeg ved ikke ikke hvilket råd jeg skal give dig, jeg ville dog aldrig nogensinde kunne acceptere eller være sammen med en mand der ville ud i byen og få et blowjob af en anden end mig!

Anmeld

18. marts 2015

Anonym trådstarter

mortilsilke skriver:

Jeg ved ikke ikke hvilket råd jeg skal give dig, jeg ville dog aldrig nogensinde kunne acceptere eller være sammen med en mand der ville ud i byen og få et blowjob af en anden end mig!

Han har aldrig fået blowjobs af andre end mig imens mig og ham er sammen han siger det jo for at ligesom at sige om han her vil ha jeg giver ham blowjobs

Anmeld

19. marts 2015

Mrsopsand

Jeg synes det er en underlig form for kommunikation I har når han kan sige sådan til dig. Det ville såre mig helt utroligt at få at vide at min mand ikke tænder på mig og at sexlivet derfor går i stå. 

Jeg synes det ville være på sin plads at tage en snak om hvordan man taler til hinanden og hvordan i sammen kan finde hinanden igen og prøve at genfinde lysten. For mig virker det helt skørt at man ikke kan tænde på en man elsker uanset om vedkommende så forandrer sig. Det gør vi jo alle med tiden. Det handler vel om at vokse med hinanden i stedet for fra hinanden. 

Anmeld

19. marts 2015

CaWi

Du har jo lidt selv skrevet svaret i dit indlæg.

Han synes ikke du gør nok ud af dig selv. Mænd kan godt synes det er virkelig nederen, at gå fra en kæreste de synes var vildt lækker, til en kæreste med fedtet hår, rander under øjnene og som lugter af sved og baby gylp (jaja sat lidt på spidsen)

Hvis jeg var dig, ville jeg give ham barnet, hoppe en tur på badeværelset og gøre mig lækker. Evt købe et nyt sæt undertøj eller noget flot tøj.

Ved godt mange vil sige, at han er for grov over for dig, og man burde have lyst til den man er sammen med lige meget hvad.

Men sådan er virkeligheden nu altså bare ikke altid. 

Anmeld

19. marts 2015

TNBC

Han har aldrig fået blowjobs af andre end mig imens mig og ham er sammen han siger det jo for at ligesom at sige om han her vil ha jeg giver ham blowjobs

Jeg vil stadigvæk blive sur hvis han sagde det på den måde.

Hvis han vil have noget, kan han sige det ordentligt..

og så skal han i det hele taget opfører sig ordentligt. for hvis han vil have en kæreste der gør noget ud af sig selv, må han jo tage jeres datter så du kan gøre noget ud af dig selv.. han er ligesom nød til at komme ind i kampen.

Anmeld

19. marts 2015

Linkaa

Han lyder ikke til at være værd at samle på

Anmeld

19. marts 2015

God-mor

Anonym skriver:

Man går fra en mand som er sådan et kæmpe røvhul 

Anmeld

19. marts 2015

Mor til Ella

Anonym skriver:

Først latterlig kommentar han kommer med, men jeg var der ikke da det blev sagt, og den slags kan også blive fyret af her i hjemmet, hvis humoren den dag tillader det

Hvor kamel er jeres datter???

hvorfor kan du ikke gøre noget ud af dig selv?..

Anmeld

19. marts 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Det eneste man gør er at skynde sig så langt væk som man overhovedet kan komme, fra sådan en stupid idiot!

Ja, undskyld mit franske - men hvis manden vitterligt opfører sig som du beskriver, så kan det da kun gå for langsomt med at smide ham på porten. Så kan han fise ud i byen og få alle de blowjobs han har lyst til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.