gravid efter p-sprøjte???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. marts 2015

diana1805

Overskriften siger sig selv. Ved godt der kan gå rigtigt lang tid før de to gyldne streger viser sig. En læge fortalte mig at der kunne gå op til halvandet år !!! Var ved at græde snot lige der

Men vil lige hører hvornår det lykkedes jer ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

Johild

Jeg fik min sidste sprøjte i april sidste år, fik mens i september og vi arbejder stadig...

jeg har haft meget uregelmæssig cyklus, hvilket heller ikke hjælper..

første gang vi skulle være gravide tog det 3,5 mdr efter at p-stav var fjernet, men denne lader godt nok vente på sig... 

jeg fik afvide at gennemsnittet er 9 mdr inden mens kommer efter man har fået p-sprøjter...

Anmeld

18. marts 2015

diana1805

Johild skriver:

Jeg fik min sidste sprøjte i april sidste år, fik mens i september og vi arbejder stadig...

jeg har haft meget uregelmæssig cyklus, hvilket heller ikke hjælper..

første gang vi skulle være gravide tog det 3,5 mdr efter at p-stav var fjernet, men denne lader godt nok vente på sig... 

jeg fik afvide at gennemsnittet er 9 mdr inden mens kommer efter man har fået p-sprøjter...

Tak for svar. Jeg er i gang med 5. Månede efter sidste p-sprøjte.  Suk... man håber vel altid man er en af de heldige der bliver hurtigt gravid. Det kommer når det kommer . Men det må gerne ske nu nu nu !!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.