Brio kombi vogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ønskebarn74 skriver:

Glæder mig også til det er min tur igen

hvornår vil du sige det er tid til at kigge på barnevogn (altså sådan for alvor)? Jeg har hele tiden tænkt at et sted mellem 20 og 25 uger må være passende... Jeg regner med at købe i Sverige, til den tid, da min mor og jeg alligevel skal derover nogle gange inden jeg skal føde
Skal selvfølgelig være sikker på at de danske krav bliver overholdt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

hvornår vil du sige det er tid til at kigge på barnevogn (altså sådan for alvor)? Jeg har hele tiden tænkt at et sted mellem 20 og 25 uger må være passende... Jeg regner med at købe i Sverige, til den tid, da min mor og jeg alligevel skal derover nogle gange inden jeg skal føde

Jeg køber aldrig så tidligt igen. Jeg har stadig alle møbler og en paraplyklapvogn, men intet barn....

Men jeg synes det er noget du og din mage skal afgøre. Og kun jer.

Tal sammen om det og bliv enige..

Anmeld

31. august 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

Jeg købte omkring uge 27-28 mener jeg Det er jo bare så hyggeligt at kigge, så jeg vidste temmelig sikkert, hvilken en jeg villle have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.