Brio kombi vogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.323 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Er der nogen der kender den?
synes den lyder rigtig god, let, vendbart styr, fylder ikke ret meget når man folder den sammen osv...
Nogen erfaringer? positive og negative

http://www.brio.net/BRIO_NET/Danmark/?url=http:%2f%2fwww.brio.net%2fBRIO_NET%2fDanmark%2fStrollers%2fSTROLLERS%2fPrams%2fProducts%2f36414-Kombi.htm?b=3

Knus Caroline, som skal kunne have vognen bag i en 5-dørs Polo fra 2005...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Er der nogen der kender den?
synes den lyder rigtig god, let, vendbart styr, fylder ikke ret meget når man folder den sammen osv...
Nogen erfaringer? positive og negative

http://www.brio.net/BRIO_NET/Danmark/?url=http:%2f%2fwww.brio.net%2fBRIO_NET%2fDanmark%2fStrollers%2fSTROLLERS%2fPrams%2fProducts%2f36414-Kombi.htm?b=3

Knus Caroline, som skal kunne have vognen bag i en 5-dørs Polo fra 2005...

Kender ikke noget til vognen... Den ser herre lækker ud....

Anmeld

31. august 2009

AnneKH

Hej igen! 
Ja, jeg sidder stadig og hygger på Baby.dk... hehe...

vi har også en super lille bil.. en Chevrolet Matiz. Godtnok en 5 dørs også, men så absolut ikke egnet til barnevogn bagi! Så vores kriterie var lidt ligesom Jeres! Vi har købt en Brio Kompakt Plus. Det er en super fin vogn med liggemål på 92cm (derefter vil lillefisen jo nok alligevel ikke være i barnevogn, og så skal der investeres i klapvogn!) Og så er den super nem og total sammenklappelig! Hjulene kan nemt klipses af (men ikke sådan, at de falder af, når man kører med den!!!) og hele barnevognskassen kan også klappes sammen. Den er god og stabil, og den søde dame i butikken sagde, at de havde virkelig få reklamationer på den!  Så deet..  

Den kan jeg ihvertfald godt anbefale, hvis man har en lille bil, men gerne vil have en ordentlig barnevogn!

Kram

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Hej igen! 
Ja, jeg sidder stadig og hygger på Baby.dk... hehe...

vi har også en super lille bil.. en Chevrolet Matiz. Godtnok en 5 dørs også, men så absolut ikke egnet til barnevogn bagi! Så vores kriterie var lidt ligesom Jeres! Vi har købt en Brio Kompakt Plus. Det er en super fin vogn med liggemål på 92cm (derefter vil lillefisen jo nok alligevel ikke være i barnevogn, og så skal der investeres i klapvogn!) Og så er den super nem og total sammenklappelig! Hjulene kan nemt klipses af (men ikke sådan, at de falder af, når man kører med den!!!) og hele barnevognskassen kan også klappes sammen. Den er god og stabil, og den søde dame i butikken sagde, at de havde virkelig få reklamationer på den!  Så deet..  

Den kan jeg ihvertfald godt anbefale, hvis man har en lille bil, men gerne vil have en ordentlig barnevogn!

Kram

nå, du kom aldrig længere - jeg sidder også tit fast herinde
dejligt at I har været så glade for den/er så glade for den! jeg tror måske også en kompakt plus er bedre, netop for at få det lidt længere liggemål! Det er bare svært når man gerne vil have det hele på én gang...
Måske jeg skulle tage en snak med en der har forstand på vognene (evt. i en butik..hihi) så kan de nok råde mig lidt
igen: tak for dit svar

Anmeld

31. august 2009

missKat

hej ven,
vi skal have en odder med x-dream stellet.
den vejer ikke nær så meget som en alm (af hensyn til min ryg) og den kan være i vores nissan micra - der godt nok er af den nye slags og med 5 døre, men jo ikke verdens største.
har i set på den??

klemmer

Anmeld

31. august 2009

Moderator

missKat skriver:

hej ven,
vi skal have en odder med x-dream stellet.
den vejer ikke nær så meget som en alm (af hensyn til min ryg) og den kan være i vores nissan micra - der godt nok er af den nye slags og med 5 døre, men jo ikke verdens største.
har i set på den??

klemmer

hej søde...
nej, har ikke kigget på den, for har en forestilling om at prisen ikke er helt god på su!?
men koster selvfølgelig ikke noget at kigge

Anmeld

31. august 2009

missKat

Caroline86 skriver:

hej søde...
nej, har ikke kigget på den, for har en forestilling om at prisen ikke er helt god på su!?
men koster selvfølgelig ikke noget at kigge

nej den er ikke billig, men er en brio det???
mener odder kommer op omkring 8500 kr og det er uden lift...

men se på det og kør bilen ud til en forhandler og prøv begge vogne i bilen. 
se om de kan være der, hvor nemme de er at bakse rundt med osv

er alt vel ellers ??

Anmeld

31. august 2009

Moderator

missKat skriver:

nej den er ikke billig, men er en brio det???
mener odder kommer op omkring 8500 kr og det er uden lift...

men se på det og kør bilen ud til en forhandler og prøv begge vogne i bilen. 
se om de kan være der, hvor nemme de er at bakse rundt med osv

er alt vel ellers ??

uha, det er mange penge så dyr burde Brio'en vist ikke blive!

Synes alt er ok...stadig lidt knas herhjemme, men jeg klager ikke

Anmeld

31. august 2009

missKat

Caroline86 skriver:

uha, det er mange penge så dyr burde Brio'en vist ikke blive!

Synes alt er ok...stadig lidt knas herhjemme, men jeg klager ikke

nej det kaqn jeg selvfølgelig godt se.
her har både Michaels mor og mine forældre tilbudt os barnevogn, så vi har sagt de må alle 3 spæde til og så kan vi få den gode odder vi gerne vil.
jeg troede ærligt heller ikke de var så dyre, men det er de og nu har jeg læst en masse ang hvilken en der anbefales osv.
så vi vil have en odder! men brio var vores andet valg, da den også har fået kanon anmeldelser!!!

er han stadig lidt rystet? 
hvordan gik din fredag på Skanderborg egentlig??

knusser

Anmeld

31. august 2009

Moderator

missKat skriver:

nej det kaqn jeg selvfølgelig godt se.
her har både Michaels mor og mine forældre tilbudt os barnevogn, så vi har sagt de må alle 3 spæde til og så kan vi få den gode odder vi gerne vil.
jeg troede ærligt heller ikke de var så dyre, men det er de og nu har jeg læst en masse ang hvilken en der anbefales osv.
så vi vil have en odder! men brio var vores andet valg, da den også har fået kanon anmeldelser!!!

er han stadig lidt rystet? 
hvordan gik din fredag på Skanderborg egentlig??

knusser

ja, han er sgu ret rystet! men det går bedre!
Jeg kom aldrig afsted..havde det ikke ret godt, så jeg valgte at tage over til mine forældre og blive passet lidt der (Daniel havde alligevel en masse den weekend)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.