En eller to streger? (Frygter jeg ser syner)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
9 svar
10 synes godt om
18. marts 2015

Anonym trådstarter

Vi har kun prøvet i en måned at blive gravid, så jeg ved at jeg burde være tålmodig, og det ikke er jordens undergang hvis den er negativ. Men er alligevel rædselslagen :O 

så tog jeg en test (dumt) og den gjorde mig endnu mere nervøs  

for kan se en streg, men nu er jeg så bange for at det ender med en bio :O 

hvad ad siger i ? Kan i se to streger? 2+6 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

Anonym trådstarter

Negativ 

Anmeld

18. marts 2015

Holst85

Det er meget tidligt at teste, for at man ikke skal gå og være bekymret og det ender i en bio så er en god tommelfingerregel at man tester først efter menses sku ha været kommet..

Anmeld

18. marts 2015

MorTilN

Jeg kan desværre kun se 1 streg men 2+6 er også MEGET tidligt at teste for du har i teorien kun været gravid i ca. 6 dage og så er HCG'et i kroppen ikke særlig højt og derfor svær at måle, så muligheden er der endnu, tag en test mere dagen efter forventet mens dag, vis den ikke er kommet

Anmeld

18. marts 2015

sommerfuglen82

Kan ane en meget svag ekstra streg, men prøv igen om nogle dage

Anmeld

18. marts 2015

JH12

Kan kun se en streg.. 

Men det er også meget tidligt at teste.. 

Anmeld

19. marts 2015

Anonym trådstarter

Tak allesammen, har taget en ny, og den er vist desværre så negativ som den kan være  

Anmeld

19. marts 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Tak allesammen, har taget en ny, og den er vist desværre så negativ som den kan være  

Det er stadig meget tideligt, nogle kan teste svagt positiv når de er 3+3 og frem nogle får først en positiv test omkring uge 6 Tag en test efter forventede mens startdag vis mens ikke er kommet, de fleste kan først test positivt der vis den er der denne gang

Anmeld

19. marts 2015

maak

Skån dig selv og vent med at teste, det er alt alt for tidligt.. Det er altså fjollet - du må styre dit indre testmonster 

Anmeld

19. marts 2015

modesty

Anonym skriver:

Vi har kun prøvet i en måned at blive gravid, så jeg ved at jeg burde være tålmodig, og det ikke er jordens undergang hvis den er negativ. Men er alligevel rædselslagen :O 

så tog jeg en test (dumt) og den gjorde mig endnu mere nervøs  

for kan se en streg, men nu er jeg så bange for at det ender med en bio :O 

hvad ad siger i ? Kan i se to streger? 2+6 

Der er en grund til at der står på indlægssedlen at en test ikke er pålidelig før første menstruationsdag. Lad være med at teste før dagen for mens er kommet og gået. Du stresser bare dig selv unødigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.