Overvældende tristhed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2015

tweety2060

Evt tag dit brev her med om tanker og følelser. ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2015

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Det virker drastisk. ... men det er tanken om at ende livet også. .. 

Jeg blev ikke hørt af egen læge og fik råd og vejl på psyk. Og det var SÅ grænseoverskridende at gå ind af døren.  Men de var søde og lydhør og satte ting i værk.  

Det var befriende at blive hør og imødekommet .... 

Håber egen læge kan hjælpe dig

Point taken... 

Ville din læge ikke lytte eller kom du bare aldrig afsted? 

Hvilke ting satte de gang i?

Anmeld

17. marts 2015

fruD

Du skal sygemelde dig. Jeg har selv været i den situation mht job hvor jeg græd før og efter job. Jeg fik angstanfald og hang slet ikke sammen til sidst. Jeg gik til psykolog (fik det betalt da det skyldtes overfald på arbejdet) og jeg kæmpede en brav kamp men endte med en sygemelding og en fyring. Det var rigtig hårdt men efter jeg blev sygemeldt, har jeg ikke haft et eneste angstanfald. Jeg kan se, nu hvor jeg er på den anden side, at jeg kæmpede for meget for det. Jeg lyttede ikke til mig selv og det er sgu kun et job! Du er vigtigst og ingen takker dig for dit hårde arbejde bagefter. Pas på dig selv, der er ikke andre der gør det! 

Anmeld

17. marts 2015

Anonym trådstarter

fruD skriver:

Du skal sygemelde dig. Jeg har selv været i den situation mht job hvor jeg græd før og efter job. Jeg fik angstanfald og hang slet ikke sammen til sidst. Jeg gik til psykolog (fik det betalt da det skyldtes overfald på arbejdet) og jeg kæmpede en brav kamp men endte med en sygemelding og en fyring. Det var rigtig hårdt men efter jeg blev sygemeldt, har jeg ikke haft et eneste angstanfald. Jeg kan se, nu hvor jeg er på den anden side, at jeg kæmpede for meget for det. Jeg lyttede ikke til mig selv og det er sgu kun et job! Du er vigtigst og ingen takker dig for dit hårde arbejde bagefter. Pas på dig selv, der er ikke andre der gør det! 

Tusind tak for dit svar. 

Du har fuldstændig ret. 

Anmeld

17. marts 2015

tweety2060

Anonym skriver:

Point taken... 

Ville din læge ikke lytte eller kom du bare aldrig afsted? 

Hvilke ting satte de gang i?

Egen læge tog let på det og mente ikke jeg var så dårligt.... 

Jeg skulle selv sørge for sygemelding hvis jeg mente det var vejen frem

Selv tage kontakt til psykolog(ventetid 6 uger)

Var dog muligvis kandidat til medicin men det kunne vi snakker videre om om en mdr...

Psyk. Har tilbudt samtaler mef spl og læge fot at finde ud af hvad jeg har brug for.  

Skal mødes med dem i dag.... så kan fortælle mere senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.