Overvældende tristhed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
14 svar
2 synes godt om
16. marts 2015

Anonym trådstarter

Åh ha. Ved ikke hvor jeg skal starte. For 3 -4 år siden gik jeg helt ned med flaget; angst, stress og depression. Jeg kom i behandling oh det hjalp forrige år trappede jeg ud af medicinen. Kæmpe sejr.. 

Men!

Jeg frygter at det er på vej igen. I en længere periode har jeh været utrolig trist, uoplagt, ingen energi - overhovedet, mister overblik og evner ikke at tage beslutninger - lige fra aftensmad til hvilken bil vi skal købe. Jeg prøver at smile og være glad, men jeg bliver bare overmandet af den her mørke tilstand. Jeg har sågar kørt i min bil og tænkt om jeg skulle svinge over i modkørende vejbane og lade det hele være slut på et splitsekund. Det er forfærdeligt. 

Jeg har et job, man nok ikke burde have når depression først har været forbi. Nemlig fast natarbejde. Det er blevet sådan at jeg græder mår jeg kommer hjem og græder mår jeg skal af sted. Jeg sover hele tiden. Er vågen ca 4 timer hver dag. Får for lidt lys, for lidt sundt mad (ingen overskud til at lave det)

Hvad fanden skal jeg gøre? Jeg kan ik sige mit job op. Jeg mangler at optjene timer til dagpenge, men jeg holder ikke til det her. Overvejer en sygemelding, men aner ikke om jeg overhovedet er dårlig nok til det.... 

Tak fordi du læste med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

tweety2060

Bliv endelig i den rigtige vejbane!!! 

Du skal have hjælp! !! Og nu!! 

Find modet og mød op på psyk. Modtagelse og snak med dem !! Det letter så meget ♡ har selv haft en samtale på psyk. 

Ellers er der pyskoinfo di kan ringe/møde op!! 

Grib fat inden det bliver for slemt. Kram og tanker. du er ikke alene ♡

Anmeld

16. marts 2015

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Bliv endelig i den rigtige vejbane!!! 

Du skal have hjælp! !! Og nu!! 

Find modet og mød op på psyk. Modtagelse og snak med dem !! Det letter så meget ♡ har selv haft en samtale på psyk. 

Ellers er der pyskoinfo di kan ringe/møde op!! 

Grib fat inden det bliver for slemt. Kram og tanker. du er ikke alene ♡

Tak

Synes bare det virker så drastisk:/

Anmeld

16. marts 2015

Mamalou

Jeg synes du skal forbi din læge og få en snak om der er behov for behandling og muligvis en sygemelding. Det lyder til, at der er behov for fokus på dig og dit helbred inden det udvikler sig.

Så af sted med dig

Anmeld

16. marts 2015

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg synes du skal forbi din læge og få en snak om der er behov for behandling og muligvis en sygemelding. Det lyder til, at der er behov for fokus på dig og dit helbred inden det udvikler sig.

Så af sted med dig

Jeg har bestilt en tid til på onsdag.. Så håber jeg hun er lydhør.. 

Anmeld

16. marts 2015

Mamalou

Anonym skriver:

Jeg har bestilt en tid til på onsdag.. Så håber jeg hun er lydhør.. 

Det lyder som den rigtige beslutning!

Hvordan plejer det at være, når du kommer hos lægen? Er der tid til at få talt om tingene?

Anmeld

16. marts 2015

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Det lyder som den rigtige beslutning!

Hvordan plejer det at være, når du kommer hos lægen? Er der tid til at få talt om tingene?

Det var ikke denne læge, der var min læge da jeg blev syg sidst. Men jeg har bestilt en tid der hedder "samtale, depression" - så går da ud fra de tager tid til det... 

Åh, orker ikke hvis nu det bare skal jages igennem... Hvor meget får man lige snakket om på et kvarter?

Anmeld

16. marts 2015

Mamalou

Anonym skriver:

Det var ikke denne læge, der var min læge da jeg blev syg sidst. Men jeg har bestilt en tid der hedder "samtale, depression" - så går da ud fra de tager tid til det... 

Åh, orker ikke hvis nu det bare skal jages igennem... Hvor meget får man lige snakket om på et kvarter?

Jeg håber der er tid til at få snakket, så din læge kan blive sat ordentlig ind i din situation. Det kan være en god idé at tage nogle noter inden, så du bliver husket på at få sagt de ting, der er vigtige.

Tror du at et jobskift vil kunne løse situationen alene?

Anmeld

16. marts 2015

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg håber der er tid til at få snakket, så din læge kan blive sat ordentlig ind i din situation. Det kan være en god idé at tage nogle noter inden, så du bliver husket på at få sagt de ting, der er vigtige.

Tror du at et jobskift vil kunne løse situationen alene?

Nej. Ikke 100 %, men mit nuværende job dræner mig. Jeg hsr her ingen overskud eller energi til st gøre det rigtige. Var til en helbredsundersøgelse på arbejde og hun anbefalede mig st finde noget andet:/

Anmeld

16. marts 2015

tweety2060

Anonym skriver:

Tak

Synes bare det virker så drastisk:/

Det virker drastisk. ... men det er tanken om at ende livet også. .. 

Jeg blev ikke hørt af egen læge og fik råd og vejl på psyk. Og det var SÅ grænseoverskridende at gå ind af døren.  Men de var søde og lydhør og satte ting i værk.  

Det var befriende at blive hør og imødekommet .... 

Håber egen læge kan hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.