Åh ha. Ved ikke hvor jeg skal starte. For 3 -4 år siden gik jeg helt ned med flaget; angst, stress og depression. Jeg kom i behandling oh det hjalp forrige år trappede jeg ud af medicinen. Kæmpe sejr..
Men!
Jeg frygter at det er på vej igen. I en længere periode har jeh været utrolig trist, uoplagt, ingen energi - overhovedet, mister overblik og evner ikke at tage beslutninger - lige fra aftensmad til hvilken bil vi skal købe. Jeg prøver at smile og være glad, men jeg bliver bare overmandet af den her mørke tilstand. Jeg har sågar kørt i min bil og tænkt om jeg skulle svinge over i modkørende vejbane og lade det hele være slut på et splitsekund. Det er forfærdeligt.
Jeg har et job, man nok ikke burde have når depression først har været forbi. Nemlig fast natarbejde. Det er blevet sådan at jeg græder mår jeg kommer hjem og græder mår jeg skal af sted. Jeg sover hele tiden. Er vågen ca 4 timer hver dag. Får for lidt lys, for lidt sundt mad (ingen overskud til at lave det)
Hvad fanden skal jeg gøre? Jeg kan ik sige mit job op. Jeg mangler at optjene timer til dagpenge, men jeg holder ikke til det her. Overvejer en sygemelding, men aner ikke om jeg overhovedet er dårlig nok til det....
Tak fordi du læste med...
Anmeld