malliebooh skriver:
Nok mest til tvillinge-mødre 
Jeg er 28+3 med tvillinger og kan næsten ikke se mig ud af de sidste 9-10 uger... Jeg har bækkenløsning, tonsvis af plukveer og en mave der bare fylder så meget.
Jeg har ondt hver evig eneste dag og kan ikke ret meget. Jeg sover dårligt om natten, jeg bliver svimmel hvis jeg står op for længe og hvis jeg går lidt rundt - så er min lænd helt forfærdelig + mit skamben.. suk.. Jeg skal til akupunktur på mandag, for første gang, så jeg håber det hjælper lidt... Synes også det er synd for min datter som jo ikke helt forstår hvorfor mor ikke lige kan bære rundt på hende og andre ting.
Hvordan filan er I kommet igennem det???
Syntes det er drøn ærgerligt at du allerede døjer så meget 
Jeg havde selv en rigtig god graviditet (altså set bort fra de første 18 uger hvor jeg boede på toilettet
) uden de helt store mén.
Jeg var 30+ da der begyndte at komme lidt. En uge med bækkenløsning
. Ugen efter med plukveer. Derefter begyndende tegn på ssf. Og sluttede af med en maaaasse vand i kroppen. Jeg gik i fødsel 35+5
Fødte to smukke enæggede piger på hhv 2360 og 2475 gram / 46cm.
MEN.. Set i bakspejlet - skulle jeg have slappet mere af og givet mig selv en masse forkælelse! De dage hvor jeg gik og tullede rundt hjemme, sov til kl. 10, eller lå på sofaen - var de dage det gik bedst
Så en masse afslapning! Så kommer tiden nok til at gå hurtigt nok
Selvom at det godt kan være pisse træls at være gravid
Og skulle du føde før tid, så skal du ikke være bange for det. Mine klarede sig lige så godt som de børn der er født til 'tiden'. Var hjemme efter 5 dage på neo
Knus herfra
Anmeld