Min kæreste tør ikke efter fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2015

Kay

Man kan ikke forvente at kroppen efter 6uger er "back to normal" der kan gå op til 1 år før kroppen falder ordentligt på plads igen... Denne gang har jeg fået ret brede hofter, som jeg håber falder mere på plads

det kan måske hjælpe ham at fokusere på andre steder af kroppen end din mave?

ellers prøv at søge på Facebook efter "it works" 

kender du par stykker der har brugt det og været glade for resultatet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2015

modesty

Anonym skriver:

Øv altså er ked og skuffet. 

Vi snakkede om det igår og han siger at han har det svært med hvordan min krop har ændret sig. Her i blandt min mave som er blevet til løs hud og som faktisk hænger. Han siger at han ikke kan tænde på mig når min mave ser sådan ud. Det føles som at røre ved en anden. Han kan ikke forstå hvorfor andre kvinder ligner dem selv efter en fødsel og at jeg så ikke gør. 

Så det hele er i vejen åbenbart. Jeg sagde til ham at det eneste jeg kan gøre lige nu er at lave knibeøvelser. Det løse hud kan jeg jo ikke bare få væk. Sagde at jeg savner at være sammen med ham på den måde. Og så sagde jeg til ham at det nu er op til ham. Nu har jeg forsøgt mange gange uden held. Så må han komme når han er klar.

Men må indrømme at jeg er ked af det og skuffet indeni for vil vi overhovedet kunne have et godt og alm sexliv igen?

Årh, den er hård. Du føder hans barn og det er takken?! På den ene side er det vel okay at han er ærlig, men den ærlighed afslører også bare hvor overfladisk han er. Fuck, jeg var blevet skuffet.

stort kram.

Anmeld

15. marts 2015

female

Anonym skriver:

Vi snakkede om det igår og han siger at han har det svært med hvordan min krop har ændret sig. Her i blandt min mave som er blevet til løs hud og som faktisk hænger. Han siger at han ikke kan tænde på mig når min mave ser sådan ud. Det føles som at røre ved en anden. Han kan ikke forstå hvorfor andre kvinder ligner dem selv efter en fødsel og at jeg så ikke gør. 

Så det hele er i vejen åbenbart. Jeg sagde til ham at det eneste jeg kan gøre lige nu er at lave knibeøvelser. Det løse hud kan jeg jo ikke bare få væk. Sagde at jeg savner at være sammen med ham på den måde. Og så sagde jeg til ham at det nu er op til ham. Nu har jeg forsøgt mange gange uden held. Så må han komme når han er klar.

Men må indrømme at jeg er ked af det og skuffet indeni for vil vi overhovedet kunne have et godt og alm sexliv igen?

Hold da op hvor ville jeg blive skuffet over sådan en udtalelse. Ville ærlig talt være mirakel, hvis din krop efter 6 uger fuldstændig lignede sig selv. Det tager lidt tid, men det skal nok komme.

Han siger at andre kvinder ser normale ud efter så kort tid, men hvor mange andre kvinders krop har han set uden tøj på 6 uger efter en fødsel? Hvis han sammenligner med billeder, der lægges på diverse blogs, så mind ham lige om eksistensen af photoshop.

Jeg huske ikke præcis, hvornår min krop var tilbage til vanlig størrelse/form efter første fødsel. Men der gik mere 6 uger. Når jeg ser billederne fra min datters dåb (8 uger) kan jeg se, at der i hvert fald stadig var en del kilo tilbage, så jeg kan da konkludere, at maven ikke har været stram på det tidspunkt  

Uanset om du "kun" har løs hud eller også lidt ekstra kilo, så er jeg overbevist om, at du mere eller mindre kommer tilbage til vanlig form - eventuelt ved at dyrke lidt motion, når du har været ved 8 ugers undersøgelsen.

Din mand burde om muligt sætte endnu mere pris på din krop nu. Den har faktisk gennemgået en kæmpe belastning og givet ham en gave i form af et skønt barn.

Anmeld

15. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Sådan havde min kæreste det også han kaldte min mave ulækker og ville ikke røre ved den. Det gjorde sgu ondt!

Men han kom over det, og nu fortæller han mig at jeg er noget af det mest sexede på hele jorden. Og det selvom maven stadig hænger og der sidder lidt for mange kg...

Anmeld

15. marts 2015

jenny4

Det kan han simpelthen ikke være bekendt.. Fair nok at han er ærlig men come on, hvad havde han forventet? Er jeres forhold ellers godt?

Der er jo ikke meget du kan gøre for at lave det om - kroppen skal lige have lov til at kunne følge med og som nybagt mor er det altid heller ikke førsteprioriteten. Men du må få alt i verden ikke lade hans kommentarer krybe under huden på dig - du har udført er mirakel og det i sig selv gør dig smuk (og det burde din mand også synes). Hvis du elsker dig selv og din krop, skal han nok gøre det også - og ellers er hans holdninger til skønhed både umodne og overfladiske. 

Anmeld

18. marts 2015

Moar2011

Anonym skriver:

sikke en mundfuld du fik ud af ham 

min eks slog op pga min mave  han tændte ikke på min krop..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.