Anonym skriver:
Øv altså er ked og skuffet.
Vi snakkede om det igår og han siger at han har det svært med hvordan min krop har ændret sig. Her i blandt min mave som er blevet til løs hud og som faktisk hænger. Han siger at han ikke kan tænde på mig når min mave ser sådan ud. Det føles som at røre ved en anden. Han kan ikke forstå hvorfor andre kvinder ligner dem selv efter en fødsel og at jeg så ikke gør.
Så det hele er i vejen åbenbart. Jeg sagde til ham at det eneste jeg kan gøre lige nu er at lave knibeøvelser. Det løse hud kan jeg jo ikke bare få væk. Sagde at jeg savner at være sammen med ham på den måde. Og så sagde jeg til ham at det nu er op til ham. Nu har jeg forsøgt mange gange uden held. Så må han komme når han er klar.
Men må indrømme at jeg er ked af det og skuffet indeni for vil vi overhovedet kunne have et godt og alm sexliv igen?
Hold da op hvor sart han lige er! Han lyder som en rigtig prinsesse 
Men spøg til side så er der faktisk en god mulighed for at maven kan strammes op og selv trækker sig sammen, selv efter 6 uger. Jeg fik ks og min mave havde ikke godt af det! Troede den var gået helt i stykker men den er blevet ret normal igen faktisk (altså dog med ar som der måske også er sarte mænd der har problemer med men så er det altså dem den er gal med). Jeg har ikke trænet specielt meget men hårdt mavetræning en enkelt gang om ugen har virkelig gjort en forskel.
De lavere regioner kan jeg ikke udtale mig om, da jeg aldrig har født på den måde, men kan ikke forestille mig at du skulle være forkert på nogen måde. Held og lykke med det hele, jeg håber han kommer til fornuft 
Anmeld