2 spontane aborter i træk:'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2015

Mom2Be86

Dididiva skriver:

Jeg føler så meget med dig.

jeg har prøvet det samme, med samme følelser og tanker om at stoppe.

I dag testede jeg positiv for 3. gang, alle 3 gange har det været i første forsøg så jeg bliver åbenbart nemt gravid. Måske for nemt. Lige nu ligger jeg på sofaen med kramper og meget lidt brunt udflåd, og alle de her grimme tanker farer rundt i hovedet. Alligevel tænker jeg positivt og hopper op på hesten igen, hvis uheldet også er ude denne gang. Vi kvinder er stærke og kan rumme mere end vi selv tror.

Vil lige komme med en lille opmuntrende opdatering.

jeg startede også denne graviditet med pletblødninger og brunt udflåd og var sikker på en 3. Spontan abort.

jeg er nu 13+0 og kan med glæde fortælle at det åbenbart godt kan lykkedes trods blødning ��

sender positive og varme tanker til jer alle ��

kærlighed herfra mig og spunk.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2015

The wish

har været igennem det samme. første gang var måske en GUL men de ik sikre. og endte i en sa i uge 6-7 anden gang var jeg hele 12 uger henne og fosteret havde hjerteblink hele vejen igennem, det var rigtig hårdt. der ik andet at gøre end at holde hovedet oppe, men forstår dig udmærket godt, men tør næsten ik prøve igen.

men vi må prøve at se være positive og håbe at det snart lykkedes os 

Anmeld Citér

24. maj 2015

The wish

Tutter92 skriver:

Det er nemlig rigtig hårdt, specielt 2. gang det sker. Jeg kom hjem fra arbejde 2. gang og så at jeg begyndte at bløde, og så brød jeg bare sammen. Jeg kunne slet ikke spise noget, jeg sad bare og tænkte og så græd jeg igen.

Men min læge sagde at det var altså helt normalt at det sker 2 gange, så det skulle ikke afskrække os.

Men må da indrømme at jeg var nervøs under HELE min graviditet, men det har været det hele værd. Lige nu ser jeg kun positivt på det, for ellers havde jeg ikke fået min dejlige dreng, og han var den vi ventede på

må jeg spørge hvor langt du var henne 2 gang?

Anmeld Citér

25. maj 2015

The wish

Mom2Be86 skriver:

Vil lige komme med en lille opmuntrende opdatering.

jeg startede også denne graviditet med pletblødninger og brunt udflåd og var sikker på en 3. Spontan abort.

jeg er nu 13+0 og kan med glæde fortælle at det åbenbart godt kan lykkedes trods blødning ��

sender positive og varme tanker til jer alle ��

kærlighed herfra mig og spunk.

hvor langt var du henne da du mistede begge gange? jeg spørger fordi jeg er så bekymret over mine sa, føler det ikke er normale sa. den første blødte jeg efter jeg blev scannet og de ik ku se noget forster eller anlæg til forster overhovedet, og burde ikke ha været så langt henne. måske 7 uger. anden gang var jeg 12 uger henne med levende foster indtil jeg pludselig begyndte at bløde. og så tænker jeg hvor sandsynligt er det. synes tit folk har sa hvor det slutter meget tidligt. 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Tutter92

The wish skriver:

må jeg spørge hvor langt du var henne 2 gang?

Begge gange var jeg imellem uge 5 og 6, så det var meget tideligt.

Anmeld Citér

25. maj 2015

lineog4

The wish skriver:

hvor langt var du henne da du mistede begge gange? jeg spørger fordi jeg er så bekymret over mine sa, føler det ikke er normale sa. den første blødte jeg efter jeg blev scannet og de ik ku se noget forster eller anlæg til forster overhovedet, og burde ikke ha været så langt henne. måske 7 uger. anden gang var jeg 12 uger henne med levende foster indtil jeg pludselig begyndte at bløde. og så tænker jeg hvor sandsynligt er det. synes tit folk har sa hvor det slutter meget tidligt. 

ført kæmpe kram.

sandsynligheden for SA er større før 12. Uge, men det betyder ikke man er home free når bare man er kommer forbi uge 12 og har set levende foster - desværre. Abort, senabort og dødsfødsler kan ske på alle tider i graviditeten, men heldigvis for de færreste.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.