2 spontane aborter i træk:'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.259 visninger
15 svar
3 synes godt om
14. marts 2015

Anonym-29

Så endte eventyret igen Igår begyndte jeg at bløde lidt og idag bløder jeg kraftigt og har onde smerter! 2 SA på 3 måneder, det er bare ikke okay! Jeg havde en SA i december omkring uge 7, men denne gang håbede vi så inderligt at det ville gå godt, for hvem oplever 2 SA lige i træk.. Mig åbenbart

Jeg har bare haft SÅ mange symptomer siden den positive test..til ingen verdens nytte!

Jeg har bare lyst til at grave mig ned..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2015

Tutter92

Anonym-29 skriver:

Så endte eventyret igen Igår begyndte jeg at bløde lidt og idag bløder jeg kraftigt og har onde smerter! 2 SA på 3 måneder, det er bare ikke okay! Jeg havde en SA i december omkring uge 7, men denne gang håbede vi så inderligt at det ville gå godt, for hvem oplever 2 SA lige i træk.. Mig åbenbart

Jeg har bare haft SÅ mange symptomer siden den positive test..til ingen verdens nytte!

Jeg har oplevet præcis det samme som dig.

Blev gravid og det endte i sa. Så nåede jeg slet ikke at få min 'mens før jeg blev gravid igen, og det endte os i sa.

3. gang var lykkens gang for os, og nu har vi en dreng på snart 4 måneder.

Din krop er bare rigtig god til at mærke at der er noget galt, og vælger derfor at sortere det fra. Se positivt på det selvom det er hårdt, du bliver jo i det mindste hurtigt gravid

Jeg ved hvor hårdt det er, men tro på at det nok skal komme. Du må ikke glæde dig mindre næste gang du står med en positiv test. Det skal nok blive din tur

Anmeld Citér

14. marts 2015

Anonym-29

Tutter92 skriver:

Jeg har oplevet præcis det samme som dig.

Blev gravid og det endte i sa. Så nåede jeg slet ikke at få min 'mens før jeg blev gravid igen, og det endte os i sa.

3. gang var lykkens gang for os, og nu har vi en dreng på snart 4 måneder.

Din krop er bare rigtig god til at mærke at der er noget galt, og vælger derfor at sortere det fra. Se positivt på det selvom det er hårdt, du bliver jo i det mindste hurtigt gravid

Jeg ved hvor hårdt det er, men tro på at det nok skal komme. Du må ikke glæde dig mindre næste gang du står med en positiv test. Det skal nok blive din tur

Tak for din søde besked. Jeg ved også godt, at det højst sandsynligt er fordi den lille spire ikke er rask. Men hold op hvor er det ubeskrivelig hårdt alligevel!

Ja jeg er heldigvis blevet rimelig hurtig gravid, men de udvikler sig åbenbart ikke som de skal

Vi ønsker virkelig det her barn, men samtidig ved jeg ikke lige nu om jeg tør prøve igen. Måske skal vi bare være taknemmelige for de to raske og sunde børn vi har. For jeg kan simpelthen ikke gå igennem det her en evt. 3. gang

Anmeld Citér

14. marts 2015

l.kjoeller

Anonym-29 skriver:

Er det blevet bekræftet det er sa? Der er nogen der oplever voldsomme blødninger og smerter . Håber snart det bliver jeres tur 

Anmeld Citér

14. marts 2015

Anonym-29

l.kjoeller skriver:

Er det blevet bekræftet det er sa? Der er nogen der oplever voldsomme blødninger og smerter . Håber snart det bliver jeres tur 

Nej det er det ikke. Har ikke haft ringet til vagtlægen, for så skal jeg bare derud og sidde og vente længe for at få beskeden om at gå hjem og afvente. Og det kan jeg slet ikke overskue

Men mine smerter er meget kraftige og fuldstændig ligesom sidst, samtidig med at jeg bløder meget kraftigt og med klumper Præcis som sidste gang. Så løbet er vist kørt.

Men ringer til min læge mandag og får taget blodprøver og evt en scanning for at se om det hele allerede er ude. Når det nu skal være, så håber jeg at min krop selv kan klare det. Og gerne hurtigt.

Anmeld Citér

16. marts 2015

Tutter92

Anonym-29 skriver:

Tak for din søde besked. Jeg ved også godt, at det højst sandsynligt er fordi den lille spire ikke er rask. Men hold op hvor er det ubeskrivelig hårdt alligevel!

Ja jeg er heldigvis blevet rimelig hurtig gravid, men de udvikler sig åbenbart ikke som de skal

Vi ønsker virkelig det her barn, men samtidig ved jeg ikke lige nu om jeg tør prøve igen. Måske skal vi bare være taknemmelige for de to raske og sunde børn vi har. For jeg kan simpelthen ikke gå igennem det her en evt. 3. gang

Det er nemlig rigtig hårdt, specielt 2. gang det sker. Jeg kom hjem fra arbejde 2. gang og så at jeg begyndte at bløde, og så brød jeg bare sammen. Jeg kunne slet ikke spise noget, jeg sad bare og tænkte og så græd jeg igen.

Men min læge sagde at det var altså helt normalt at det sker 2 gange, så det skulle ikke afskrække os.

Men må da indrømme at jeg var nervøs under HELE min graviditet, men det har været det hele værd. Lige nu ser jeg kun positivt på det, for ellers havde jeg ikke fået min dejlige dreng, og han var den vi ventede på

Anmeld Citér

3. april 2015

Mom2Be86

Sender dig varme og kærlige tanker..

Har stået i præcis samme situation.
2 SA sep. 2013 og marts 14
-man er så frygtelig frustreret, når det sker

Så snart en kvinde ser de to små streger på G-testen, har man allerede tænkt barnevogn, stor bil og hvad der ellers venter forude!Og man blir så ked af det når det så ikke lykkedes alligevel!

Det tager ufatteligt hårdt på ens følelser!
Men der er håb for os alle..
Se positivt på det..

1. du kan blive gravid (Også ret hurtigt igen)

2. kroppen skiller selv de "uperfekte" små blypper fra.

Jeg er såå sikker på det lykkedes for os som har ønsket om en lille spire. 
(tog en POSITIV test i går, 6+0)

Anmeld Citér

3. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg ville ikke gå uden lige at sende en kærlig påske tanke i din retning...

jeg prøvede selv at abotere i 9+0 så ved hvor hårdt det kan være... og så to gange i træk...

Anmeld Citér

6. april 2015

Manna

Anonym-29 skriver:

Det har jeg også prøvet.

Første gang ret tidligt, men jeg havde da testet positiv.

Anden gang var jeg over 10 uger henne.

Det er så hårdt og nedslidende.

Kan kun opmuntre dig med at 3. gang gik det fint

Kram

Anmeld Citér

14. maj 2015

Dididiva

Jeg føler så meget med dig.

jeg har prøvet det samme, med samme følelser og tanker om at stoppe.

I dag testede jeg positiv for 3. gang, alle 3 gange har det været i første forsøg så jeg bliver åbenbart nemt gravid. Måske for nemt. Lige nu ligger jeg på sofaen med kramper og meget lidt brunt udflåd, og alle de her grimme tanker farer rundt i hovedet. Alligevel tænker jeg positivt og hopper op på hesten igen, hvis uheldet også er ude denne gang. Vi kvinder er stærke og kan rumme mere end vi selv tror.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.