? om separationsangst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2015

A&F

Oplevede det slet ikke med min datter    , men jeg oplever det med min søn som er 7 måneder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Min søn er næsten 9 mdr - og han er nøjagtig som du beskriver :-) Glæder mig over at han er sådan nu og må ta' det som det kommer, skulle han reagere senere :-)

//Mette

Anmeld

14. marts 2015

l.kjoeller

MummiT skriver:

Skal ALLE børn igennem separationsangst?

Min datter på 8½ mdr synes simpelthen ikke der er noget bedre end hvis fremmede gider at snakke med hende. Og hun griner stort hvis hun bliver taget op, selvom hun ikke har set vedkommende før. 

Sidder hun hos andre, så tjekker hun af og til at jeg stadig er der, men hun reagerer ikke på at jeg går, heller ikke når vi er alene og hun sidder og leger i kravlegården.
Egentlig tænker jeg bare at hun er veltilpas og glad baby, men igår i mødregruppen fik jeg en kommentar at der da måtte være noget galt med hende når hun ikke reagerer på at jeg går. - Hun bliver glad når hun ser mig igen og griner over hele hovedet, og tjekker som sagt om jeg stadig er i rummet, så jeg er egentlig ikke i tvivl om at hun godt ved hvem jeg er. 

Så hvad siger I? Lyder det som om der er noget galt eller er jeg bare 'heldig' at min datter er blevet et glad og nemt barn nu hun er blevet lidt ældre?

Ved ikke om alle skal igennem det. Men vil sige at min datter først blev ked af det da hun var 11 mnd så kan være forskelligt hvornår det kommer hvis det gør  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.