IT-nørd skriver:
Alle disse informationer bør opdrætteren fortælle dig, medmindre du køber en hvalp hos én, som kun avler for pengenes skyld.
Køb af hvalp er for mig en tillidssag og jeg vil aldrig købe eller sælge en hvalp hvis ikke man stoler 100 % på køberen eller sælgeren.
Samtlige købere kom i huset mindst 3 gange da jeg havde hvalpe, de fik instruktioner, både mundtligt og på skrift og den dag i dag (4 år senere) er jeg i tæt kontakt med dem.
Jeg håber du købte en hvalp af sunde linier i generationer, kontrakt og jeg håber du tegner en sygeforsikring.
Hun er privat. Men hun virker meget oprigtig. Hun har dagen inden jeg købte ham, solgt en anden som også bor i samme ny som mig, så vi kunne udveksle numre gennem hende. Hun bor 1,5 time fra mig.
Hun har spurgt og sagt at hun synes det ville være rart med lidt billeder i fremtiden, og hvordan det går, og evt vide om vi ændre hans navn. Så synes hun virker go hvis du forstår.
Hvor ville du anbefale at tegne sygeforsikring henne?
Spørg nok dumt nu, men er sygeforsikring og forsikring den samme når det gælder en hund?
Anmeld