Afhængig af min datter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.875 visninger
18 svar
40 synes godt om
13. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej alle.

Har en dejlig datter på 16 mdr.

Jeg går hjemme med hende, og hun er blevet passet kort få gange i hendes liv, så vi er altid sammen.

jeg savner hende hver aften vi går i seng og glæder mig til hun vågner om natten og kommer ind til os

i morgen skal hun passes af sin mormor imens vi skal til Fyn og hente noget. 

Har bare så dårlig samvittighed, hun plejer at være med is over alt. Men det er jo bedre at hun er hos mormor end at sidde i en bil så mange timer. 

Vil savne vores tur ud til stalden om morgenen osv. Hader at være adskilt fra hende. 

Lyder det meget usundt eller normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

M &.I

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg går hjemme med hende, og hun er blevet passet kort få gange i hendes liv, så vi er altid sammen.

jeg savner hende hver aften vi går i seng og glæder mig til hun vågner om natten og kommer ind til os

Har bare så dårlig samvittighed, hun plejer at være med is over alt. Men det er jo bedre at hun er hos mormor end at sidde i en bil så mange timer. 

Vil savne vores tur ud til stalden om morgenen osv. Hader at være adskilt fra hende. 

I hvert fald synes jeg det er normal jeg hader når folk siger det er unormal eller usundt! 

Jeg har passet mit barn 2,8år og han er ALDRIG blevet passet af andre! 

Anmeld

13. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Næ hun er jo stadig lille så det ser jeg intet galt i, men personligt elsker jeg at se det tætte forhold vores ældste har til sin farmor og farfar

Anmeld

13. marts 2015

l.kjoeller

Tænker kun det er godt du er glad for din datter. Så længe hun når tiden kommer kan få frihed til at være hende selv og du kan give slip når hun  skal i skole osv. Personligt synes jeg min datter har godt af ene tid med bedsterne engang i mellem og ligesådan at komme ud blandt andre børn i daginstitution i nogle timer (ikke at det ikke er godt at være hjemme hos mor for det behov kan sikkert opfyldes af andre veje ). 

Anmeld

14. marts 2015

lillespir26

Altså nu er min datter ret ny lige lidt over en mdr og jeg savner hende bare 5-10 min efter jeg har lagt hende ind i sin seng efter et måltid så tænker selvf er det ret normalt så længe du kan gå fra hende og ikke bliver panisk så er det vil nornalt at føle 

Anmeld

14. marts 2015

Lilotte87

Det lyder helt normalt 

Anmeld

14. marts 2015

Patriark

Anonym skriver:

Hej alle.

Det lyder ikke usundt eller unormalt, men måske det er en god øvelse for jer begge.

Anmeld

14. marts 2015

mrhl

Det lyder meget naturligt.

Jeg har en datter på 16 mdr. Vi går også hjemme og vi sover alle tre i dobbeltsengen fordi det er det der virker mest naturligt. 

Vi lever i et samfund hvor tidlig adskillelse er en selvfølge og hvis ikke man er enig oplever jeg at man hurtigt bliver hende den mærkelige :-P Hvis det føles rigtigt så er det det sikkert også. Klart skal man give slip på et tidspunkt, men 16 måneder er stadig lille 

Anmeld

14. marts 2015

Sajida2006

Det er da helt normalt at have det sådan, det er første gang jo, men synes ikke du skal have dårlig samvittighed, derimod forsøg at nyde tiden alene med din mand i stedet for 

Anmeld

14. marts 2015

Carina:-)

Det lyder helt normalt og med tanke i de erfaringer jeg har med et familiemedlem der ikke kan savne sit barn og aldrig har kunnet så skal du på ingen måder have det skidt- det er naturstridigt at skulle være væk fra sit barn især  imens de er små .Samfundet er bare indrettet sådan at vi lærer at undertrykke vores følelser og sender barnet væk . ( i inst osv) 

Så nej du er helt normal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.