?? Spørgsmål dessert konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg havde ikke forestillet mig noget udover kagebord ha ha tænker mange forskellige kager , men det har jeg ikke kræfter til . Derfor islagkage jeg kan lave på forhånd . Lagkage til dem som ikke spiser is . Drømmekage er ungens ønske

Måske er det kun fordi der er så meget forskelligt her at jeg selv ville synes at dette var meget hvis jeg selv skulle lave det ... Det lyder lækkert - og hvis du kan overskue det selv så er det jo super  

Hvis ikke så spring en af delene over - der vil stadig være fint udvalg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Måske er det kun fordi der er så meget forskelligt her at jeg selv ville synes at dette var meget hvis jeg selv skulle lave det ... Det lyder lækkert - og hvis du kan overskue det selv så er det jo super  

Hvis ikke så spring en af delene over - der vil stadig være fint udvalg  

Bare fordi jeg ikke ved hvordan " man gør " vil gerne det er godt også gæsterne ikke syntes det er tamt ( har lidt kritisk familie )

men overvejer faktisk kun at lave lidt forskellige islagkager & små kransekagestykker ( er lavet ) for må indrømme jeg ikke helt ved hvordan jeg skal nå at lave kager dagen før.

men er det nok ???

Anmeld

13. marts 2015

God-mor

Anonym skriver:

Kunne det være nok med blot forskellige is lagkager ? De små kransekage stykker ?

og det hj.lavet is til børnene  for så kunne det hele laves på forhånd 

og helt droppe lagkage / kage så der kun er islagkager ?? 

Ja bestemt ! Det havde jeg gjort  Er sikker på folk vil syntes det er lækkert selvom der ikke er så meget forskelligt. Tror jeg havde lavet islagkagen

Anmeld

13. marts 2015

Frk.S

Anonym skriver:

Bare fordi jeg ikke ved hvordan " man gør " vil gerne det er godt også gæsterne ikke syntes det er tamt ( har lidt kritisk familie )

men overvejer faktisk kun at lave lidt forskellige islagkager & små kransekagestykker ( er lavet ) for må indrømme jeg ikke helt ved hvordan jeg skal nå at lave kager dagen før.

men er det nok ???

Ja, det er RIGELIGT! 

100 på at du kommer til at stå med en masse til overs hvis du både laver islagkager + diverse kager.

Folk er vel ikke voldsomt sultne på det tidspunkt. 

Siden hvornår er en god (og oven i købet hjemmelavet) islagkage ikke godt nok til dessert? 

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Ja bestemt ! Det havde jeg gjort  Er sikker på folk vil syntes det er lækkert selvom der ikke er så meget forskelligt. Tror jeg havde lavet islagkagen

Har nu besluttet mig for kun at lave forskellige islagkager  det må være nok . Det gør også det hele meget nemmere . Plus konfirmanten elsker is  så tak for svar 

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Ja, det er RIGELIGT! 

100 på at du kommer til at stå med en masse til overs hvis du både laver islagkager + diverse kager.

Folk er vel ikke voldsomt sultne på det tidspunkt. 

Siden hvornår er en god (og oven i købet hjemmelavet) islagkage ikke godt nok til dessert? 

Ha ha du har ret . Er bare SÅ meget i tvivl . Syntes det er svært at planlægge hvad der er godt nok , min familie kan være lidt kritiske . Har efter denne tråd besluttet kun at lave forskellige is lagkager . De kan laves på forhånd og det gør det hele så meget nemmere 

Anmeld

13. marts 2015

God-mor

Anonym skriver:

Har nu besluttet mig for kun at lave forskellige islagkager  det må være nok . Det gør også det hele meget nemmere . Plus konfirmanten elsker is  så tak for svar 

God ide I må have en dejlig dag ! 

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

God ide I må have en dejlig dag ! 

Mange tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.