?? Spørgsmål dessert konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.413 visninger
17 svar
5 synes godt om
13. marts 2015

Anonym trådstarter

Havde planlagt at der skulle være kagebord til dessert / kaffe . Men står alene med det så det er mere end jeg kan overskue . Har lavet hj.lavet is til børnene , så tænkte at lave islagkage til dessert 2 stk lagkager , små kransekage stykker & drømmekage ( barnets ønske )

Men er det godt nok ? Det meste kan nemlig laves på forhånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

AlberteSophie

Ja, det da helt fint! 

Anmeld

13. marts 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Havde planlagt at der skulle være kagebord til dessert / kaffe . Men står alene med det så det er mere end jeg kan overskue . Har lavet hj.lavet is til børnene , så tænkte at lave islagkage til dessert 2 stk lagkager , små kransekage stykker & drømmekage ( barnets ønske )

Det er da rigtigt fint ... 

Undrer mig dog lidt - hvis dette er din "nød menu"  Så må det du havde planlagt Have været virkeligt vildt 

Anmeld

13. marts 2015

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Tillykke med dit barn.

Jeg synes at det hele lyder vildt lækkert.

Men hold da op det var mange forskellige slags, jeg ville personlig nok nøjes med at servere desserter, som kan laves i forvejen, ellers ville jeg nok få stress.

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Det er da rigtigt fint ... 

Undrer mig dog lidt - hvis dette er din "nød menu"  Så må det du havde planlagt Have været virkeligt vildt 

Jeg havde ikke forestillet mig noget udover kagebord ha ha tænker mange forskellige kager , men det har jeg ikke kræfter til . Derfor islagkage jeg kan lave på forhånd . Lagkage til dem som ikke spiser is . Drømmekage er ungens ønske

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Tillykke med dit barn.

Jeg synes at det hele lyder vildt lækkert.

Men hold da op det var mange forskellige slags, jeg ville personlig nok nøjes med at servere desserter, som kan laves i forvejen, ellers ville jeg nok få stress.

Desserter ? Hvad tænker du på her  planen var kagebord med forskellig kager , lagkager men da jeg er ene om det dur det ikke . Derfor islagkage  som kan laves på forhånd . Drømmekage er ungens ønske. Lagkage bunde er bagt og ligger i fryseren . Tænker til dem der ikke spiser is . Isen til ungerne er lavet og fordi nogle ikke spiser kage . Men kagobords ideen stresser mig ... Da jeg ikke kan gennemskue hvordan jeg skal nå det

Anmeld

13. marts 2015

God-mor

Anonym skriver:

Det lyder som en overdådig og meget lækkert dessert! Noget for enhver smag

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det lyder som en overdådig og meget lækkert dessert! Noget for enhver smag

Er det for meget ? Ved ikke hvad man " gør " havde bare tænkt forskellige kager til kaffe . Men kan ikke overskue hvordan jeg når det . Så tænkte det var nemmere med islagkage som kan laves nu . Jeg har bagt lagkage bunde derfor lagkage . Også til dem der ikke spiser is 

Anmeld

13. marts 2015

God-mor

Anonym skriver:

Er det for meget ? Ved ikke hvad man " gør " havde bare tænkt forskellige kager til kaffe . Men kan ikke overskue hvordan jeg når det . Så tænkte det var nemmere med islagkage som kan laves nu . Jeg har bagt lagkage bunde derfor lagkage . Også til dem der ikke spiser is 

Altså er sikker på folk vil syntes det er  super lækkert med forskellige ting at vælge imellem, men du kan også snildt skære lidt ned og så er det stadig lige så lækkert Også hvis du har så meget andet at se til i forbindelse med forberedelserne

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Altså er sikker på folk vil syntes det er  super lækkert med forskellige ting at vælge imellem, men du kan også snildt skære lidt ned og så er det stadig lige så lækkert Også hvis du har så meget andet at se til i forbindelse med forberedelserne

Kunne det være nok med blot forskellige is lagkager ? De små kransekage stykker ?

og det hj.lavet is til børnene  for så kunne det hele laves på forhånd 

og helt droppe lagkage / kage så der kun er islagkager ?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.