Invitation - manglende tilbagemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2015

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Hvorfor sidder du og undrer dig, når der er SU til søndag? Jeg ville aldrig rykke, før SU datoen var overskredet.

Jeg har altid undret mig over, at man sætter en SU dato på, og så bliver man irriteret over, at folk ikke svarer længe før den dato? Hvis du ville vide det i dag, så skulle du da have lavet SU til i dag?

Ej stop nu lige  læs lige hvad der står . Jeg spørg til hvad man gør i tilfælle af der ikke kommer svar retur. Kan da sagtens vente , men snakken faldt på igår , hvad hvis de sidste ikke svare - hvad gør man så . 

Så blot et spørgsmål . Det må jeg vel ik 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Hvorfor sidder du og undrer dig, når der er SU til søndag? Jeg ville aldrig rykke, før SU datoen var overskredet.

Jeg har altid undret mig over, at man sætter en SU dato på, og så bliver man irriteret over, at folk ikke svarer længe før den dato? Hvis du ville vide det i dag, så skulle du da have lavet SU til i dag?

Typisk at nogle skal konkludere noget der ikke står . Jøsses 

Anmeld

13. marts 2015

jenny4

Jeg ville også vente til mandag og så sende SMS for at sikre at de har fået invitationen.. Og Spørge om de kan komme.

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Jeg ville også vente til mandag og så sende SMS for at sikre at de har fået invitationen.. Og Spørge om de kan komme.

Vil heller ikke gøre noget nu som skrevet er der fortsat nogle dage at løbe på. Vi snakkede blot om , hvis nu de ikke giver lyd . Om det så er et nej . Sæt nu den ikke er kommet frem . 

Anmeld

13. marts 2015

SofiaMik

Anonym skriver:

Typisk at nogle skal konkludere noget der ikke står . Jøsses 

Der er da ikke grund til at blive sur. Jeg stiller bare et spørgsmål og en undren tilbage til dit spørgsmål.

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Der er da ikke grund til at blive sur. Jeg stiller bare et spørgsmål og en undren tilbage til dit spørgsmål.

Prøv nu og lad være med at konkludere ik  jeg er langt fra sur . Men SÅ typisk ..

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

Du svare ikke på mit spørgsmål men konkludere istedet . Mit spørgsmål gik på HVIS NU De sidste IKKE meldte tilbage søndag Gælder det så for et nej . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.