Invitation - manglende tilbagemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.327 visninger
16 svar
2 synes godt om
13. marts 2015

Anonym trådstarter

Spørgsmål : 

har sendt invitation ud til konfirmation med s.u på søndag , så der er endnu nogle dage at løbe på Der er nogle som ikke har meldt tilbage , så snakkede vi om - hvad hvis de ikke kommer med svar . Går man så ud fra de ikke kommer ? Invitation har været sendt ud i knap 1,5 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

Munder

Anonym skriver:

Spørgsmål : 

har sendt invitation ud til konfirmation med s.u på søndag , så der er endnu nogle dage at løbe på Der er nogle som ikke har meldt tilbage , så snakkede vi om - hvad hvis de ikke kommer med svar . Går man så ud fra de ikke kommer ? Invitation har været sendt ud i knap 1,5 mdr

Jeg ville sende en venlig forespørgsel om de kan komme - det er ikke alle der er lige gode til at huske at svare tilbage

Anmeld

13. marts 2015

modesty

Anonym skriver:

Spørgsmål : 

Jeg ville sende en SMS på mandag om de ikke er søde at svare om de kommer eller ej.

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

Munder skriver:

Jeg ville sende en venlig forespørgsel om de kan komme - det er ikke alle der er lige gode til at huske at svare tilbage

SuperFor bliver da i tvivl om invitationen er noget frem. 

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg ville sende en SMS på mandag om de ikke er søde at svare om de kommer eller ej.

Tak for svar . Ja det må vi prøve . Bliver helt i tvivl om invitationen er kommet frem.

Anmeld

13. marts 2015

Mynthe_Mus

Puha, kender såååå godt til den problematik 

Synes det er så træls, når nogle folk ikke svarer tilbage, synes det er direkte ubehøvlet. - om man ikke kan komme, er det da normalt man lige svarer og siger; Tak for invitationen, men vi er desværre optaget den dag. 

- Men jeg vilde skrive en sms til dem på søndag, og lige spørge, fordi det det må i vide om de kommer eller ej. 

Anmeld

13. marts 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville rykke for svar. Da vi skulle giftes sendte vi invitationer ud med posten og der var et par stykker som manglede, at svarer og så viste det sig, at de aldrig havde fået indbydelsen.

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

Mynthe_Mus skriver:

Puha, kender såååå godt til den problematik 

Synes det er så træls, når nogle folk ikke svarer tilbage, synes det er direkte ubehøvlet. - om man ikke kan komme, er det da normalt man lige svarer og siger; Tak for invitationen, men vi er desværre optaget den dag. 

- Men jeg vilde skrive en sms til dem på søndag, og lige spørge, fordi det det må i vide om de kommer eller ej. 

Jeg har aldrig prøvet det før , så blive helt i tvivl hvad man gør . For jeg ville selv ved afbud skriver , tak men kan desværre ikke komme. Men ved manglende svar ved jeg ski ikke . Må sende SMS hvis jeg ikke høre mere. Det er fra 5 invitationer så alligevel en del

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville rykke for svar. Da vi skulle giftes sendte vi invitationer ud med posten og der var et par stykker som manglede, at svarer og så viste det sig, at de aldrig havde fået indbydelsen.

Det var nemlig det vi snakkede om , gad vide om de er kommet frem . De fleste bor i nærheden og afleveret i postkassen ( 1 mangler at give lyd ) 5 er sendt med post ( 4 mangler at give lyd ) må lige afvente søndag . Vil gerne videre med planlægning 

Anmeld

13. marts 2015

SofiaMik

Hvorfor sidder du og undrer dig, når der er SU til søndag? Jeg ville aldrig rykke, før SU datoen var overskredet.

Jeg har altid undret mig over, at man sætter en SU dato på, og så bliver man irriteret over, at folk ikke svarer længe før den dato? Hvis du ville vide det i dag, så skulle du da have lavet SU til i dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.