Jeg vil føde nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2008

MUTT3

tja. har intet hjulpet. ved nogen af ungerne.

Og dog, for jeg lærte virklig af at gå over tid 2. gang, jeg sørgede simbelthen for at have så mange projekter 3. gang at om så jeg gik en måned over ville jeg stadig ikke være blevet helt fertig, den største fordel var at jeg slap for at blive sindsyg af konstant at gøre rent, ud over at jeg naturligvis ikke mærkede ventetiden på samme måde.
Jeg havde en kraftig mavefornemmelse af at jeg ville gå som min imum til terminen, sikkert 1 uge over, så på et btidspunkt kunne jeg se3 at gik jeg en uge over ville det snærbe med projegter, bla derfor og fordi det skulle prøves, valgte jeg at få kønnet (hvilket jeg i øvrigt har fortrut noget SÅ inderligt siden) for så kunne jeg begynde at rode tøj for alvor, bla få størrelsels suteret lagt sammen osv i det af det køn som aldrig mere vil komme i brug, der har jeg så meget tøj at det vil tage flere måneder at få styr på, så jeg skrede mig lige noget at bruge tiden på.
Jeg fødte en uge senere (og en uge før terminen) det kom faktisk helt bag på mig, ikke at jeg ikke havde ventet, men det var mere generne, og ikke selve den keeedlige ventetid, for jeg nåede slet ikke at kede mig, jeg nåede ikke i desperation af mangel på at få tiden til at gå, at gøre hovedrent 300 gange, vaske babytøj 100 osv osv. Jeg nåede ikke den der sindsygs agtige tilstand man gerne når i tiden lige op til og evt over terminen, jeg nåede ikke at blive uudholdelig for min familie, for jeg havde massere at give mig til. Det var lækkert, og kan kun varmt anbefales, det er nemere at vente i starten end det er hen imod slutningen hvor venten på at slippe af med generne er oven i den generelle kedsomheds venten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.