Jeg vil føde nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.102 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. marts 2008

Louise S.

Hvad har i af gode råd til at sætte en fødsels i gang...

Jeg er ved at blive i idiot, jeg har 4 uger igen. Jeg har vand i kroppen. Jeg er ved at få bækkenløsning. og min kvalme der var været der fra dag 1. er der endnu...

KAN DU SÅ KOMME UD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

Lise

Åhh, hvad er det "de" siger...?

- spis ananas
- drik hindbærbladte (jeg fødte efter ét krus...tilfældighed...hmm...?)
- dyrk sex (husk orgasme)
- gå en lang tur

Kan ikke huske flere... nårh jo - der var vist en ve-kage, men har ikke lige opskriften til denne...

Held og lykke! Sender ve-støv ;)

Lise

Anmeld

31. marts 2008

A.I.G.

Ingen råd, jeg håber tiden går hurtigt.
Jeg var mildt sagt også ved at gå ud af mit gode skind til sidst i sidste graviditet..... Og jeg gik i overtid.

ØV - op med humøret, om lidt møder du din lille spradebasse

KH Anette

Anmeld

31. marts 2008

Pia.

Tror desværre ikke der findes det helt rigtige råd - andet end tålmodighed...:S - selvom det nok er det sidste du vil høre lige nu...

-Dyrke sex
-løbe på trapper
-drikke Americansk olie
og alt det andet gode, tror jeg desværre ikke virker som sådan...

Selv om det er svært så prøv at nyde den sidste tid, med stor dejlig mave på.. og tænk at denne tid ikke kommet tilbage...

(H) - fra Pia.

Anmeld

31. marts 2008

Louise S.

Tak, for alle de godt svar. Jeg ved godt at jeg brurde nyde den sidste tid.

Med min datter gik jeg 11 dage over tid. og det orker jeg ikke igen.

Har lige gået op og hente min datter bare før at gøre noget...

Jeg vil bare så gerne have lillebror ud(L)

Anmeld

31. marts 2008

Honningblomst

TÅLMODIGHED!!! er vidst det der virker bedst...jeg gik 16 dage over med den første og det var sgu ikke det sjoveste...de to andre var det ks 14 dage før, men der var de sidste uger op til også trælse...sådan er det nok bare..
Held og lykke...
Knus..(H)

Anmeld

31. marts 2008

H+S Skjolgborg.

:D
lange gå tur og sex og nogle siger varm vand..
D.5/7-06 var jeg i uge 34+4 var på sygehuse pga jeg bløde igen og mega ondt og de sagde jeg skulle holde mig i ro bare indtil efter den 21/7 så de næste 3 uge da jeg var 2 finger åben,bløde.mega pluk veer og min datter lå helt ned og klar til at komme ud.Så holde mig i ro men øv et sted skulle kun have hold mig i ro i 14 dag ca fordi Jeg føde fødste min datter da jeg var 40+1 d.13-08-2006 men det var jo heller ikke sikkert hun var komme ud før 40+1 hvis det var.
Med min søn føde jeg ham da jeg var 38+1 D.24-01-2001 var meget stress op til mange møde i retten med min mor til tandlæge dagen før og var hved af føde ham den 22/1 mente de men fik to piller og hjem og holde mig lidt i ro og tro pga af et lille chok han ikke kom ud den dag ikke til af sige..

men tilbage til dig prøv af gå en del lave en del der hjemme ikke stress dig selv og bang så kommer den lille sikkert snart ud...
xxxxx finger for du snart har ham/hende i din arme..
held og lykke med fødselene.
knus herfra henriette31(H)

Anmeld

1. april 2008

Ea

UH ALTSÅ>(

De sidste 4 uger af graviditet burde afskaffes!!!

Mangler du slet ikke noget shop amok til børneværelset?! Noget forberedelse med ting der skal ordnes eller males eller andet?!

man udskiller faktisk oxytoxin når man rører ved brystvorter. Det hormon stimulerer til at mælk løber til men også at der kommer veer(C) Igang med at nulre;) Ellers må du sætte manden til det;)

Anmeld

23. april 2008

Monique

Kender det alt for godt hehe :D
Jeg var sat til d 17 april, men der ville den sku ikke ud hehe :D
Har prøvet næsten alt hvad jeg har fået af vide at man kan gøre men intet hjælper-
Jeg har endda hoppet i sjippetov men nope ingen ting og mærke andet end et par ømme ben hehe og dagen efter er alt bare "normalt" igen, så jeg er stoppet med og prøve selvom Jeg ingen tålmodighed har tilbage :D
Håber på den snart kommer ud så jeg slipper for og skulle sættes igang selvom at jeg er gået 14 dage over tid her d 1 så der er jo ikke så lang tid til meeen derfor kunne det sku være lækkert at den ville komme før hehe :D

Anmeld

23. april 2008

pusling30

Hej.. Jeg er mor til 3 skønne drenge i alderen 4 år, 3 år og 9½md. Den 1 fødte jeg 4 dage over tid, og juleaften, den anden 3 dage før tid (med sex hver dag i 5 dage) det satte skub i fødslen.. den 3 blev jeg sat igang med 20 dage før tid, da han var væksthæmmet, som følge af flere blodpropper i moderkagen, han er dog kommet sig helt... Da jeg skulle have den første og var nået til termins dagen handlede jeg og slæbte mig selv halvt ihjel, uden held, men d.23 dec, havde vi sex, og om morgen d.24 dec gik vandet og jeg fødte 8 timer senere min 1 dreng.

Sex og motion er godt, det er min erfaring.
Mvh en Mor til 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.