Det er jo svært bare lige at komme med en definition på kærlighed. Der er jo intet forhold der rosenrødt hele tiden, og nogle gange kan man da synes at den anden er lidt træls. Folk taler så negativt om den hverdag der kommer efter den første forelskelse, men det er jo netop først der at den rigtige og den dybe kærlighed og hengivenhed dukker op. Et liv har masser af kriser, men kærlighed er, i min verden, at man hellere vil kæmpe sig gennem kriserne sammen, i stedet for at være alene om dem. Min mand og jeg er både kærester og hinandens bedste venner. Vi ville gå gennem ild og vand for hinanden! Men det betyder ikke at vi aldrig kan blive irriterede på hinanden, eller lignende. Selvfølgelig finder vi tryghed i hinanden, men det er kun en lille del af det vi har i hinanden. Uanset hvor jeg er henne, så føler jeg mig hjemme når jeg er hos ham, og jeg ved at min mand her det på sammen måde. Home is where the heart is. 
Jeg håber at I finder ud af det.
Men det at du har de tanker om familie, er måske ensbetydende med at du føler mere end bare tryghed med ham?
Kan du se dig selv blive gammel med ham? 
Anmeld