Hvornår gik i fra arbejdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2015

M (:

libramarie skriver:

Hej jeg vil hører jer om hvornår i gik fra arbejdet til barsel 8-4uger fra? Eller noget helt andet ? 

Jeg har sidste arbejdsdag på fredag, hvilket er 8 uger før (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

Clisolka

Offentligt ansat, så jeg havde ret til 6 uger inden fødslen. 

Første gang gik jeg fra 6 uger før + afholdte min 4-ugers ferie. 

Anden gang gik jeg fra 6 uger før + 2 ugers sommerferie som skulle være afholdt 

Anmeld Citér

13. marts 2015

l.kjoeller

1 gang - 15 uger før med bækkenløsning 

2 gang - 19 uger før med bækkenløsning 

Øv 

Anmeld Citér

25. marts 2015

Louise_Russel

Jeg gik 7 uger før. Havde 3 ugers ferie, der skulle bruges og så de 4 uger man får i det private. Passede mig fint, da jeg er butikschef og det er dælme hårdt at stå op i mange timer med en stor dunk

Anmeld Citér

25. november 2015

Camillee

libramarie12 skriver:

Hej jeg vil hører jer om hvornår i gik fra arbejdet til barsel 8-4uger fra? Eller noget helt andet ? 

Nummer 1: arbejdede i hjemmeplejen og gik på barsel i uge 34.
Min graviditet forløb uden problemer og havde ikke lyst til gå på barsel, så jeg havde en "særlig" rute uden tunge borgere, som feks personligt pleje af kørestols brugere, tunge forflytninger, støttestrømper og faste rengøringer + fast bil.
- Dog første jeg 2 dage efter i uge 34. 

Nummer 2: var jeg under uddannelse og gik fra 4 uger før termin. 

Anmeld Citér

25. november 2015

God-mor

libramarie12 skriver:

Jeg blev sygemeldt omkring uge 29, da jeg fik konstateret forkortet livmoderhals som følge af mange plukveer. Jeg fødte først 39+3, men havde nok født før, hvis jeg ikke havde haft mulighed for ro og hvile. 

Anmeld Citér

25. november 2015

Mor1986

libramarie12 skriver:

Jeg kommer til at gå af 8 uger før. 

Anmeld Citér

25. november 2015

lineog4

1. Gang havde jeg deltidsarbejde og studerede. Jeg gik fra på arbejde 8 uger fra, men kom og tog nogle ekstra opgaver op til en uge før termin (fødte 4 dage over termin), studerede til termin (sad og skrev speciale). 

2. gang blev jeg færdig med speciale i slut juli og fødte 14.11. Var arbejdsløs i mellemtiden, men kunne sagtens have arbejdet.

3. Gang der var jeg arbejdsløs (havde lige været sygemeldt), der havde jeg ikke kunne arbejde men det var mentalt.

4. Gang var jeg offentlig ansat og gik fra 8 uger før, nørj hvor var det skønt. Kunne have arbejdet, men hvor var det fantastisk at kunne bygge rede og nyde de store børn.

Anmeld Citér

25. november 2015

1977

Profilbillede for 1977

Jeg var studerende, så det passede med min sidste eksamen 14 dage før termin 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.