Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej jeg vil hører jer om hvornår i gik fra arbejdet til barsel 8-4uger fra? Eller noget helt andet ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
libramarie skriver: Hej jeg vil hører jer om hvornår i gik fra arbejdet til barsel 8-4uger fra? Eller noget helt andet ?
Er offentligt ansat så 8 uger - men arbejder i vuggestue så passer fint
Jeg må gå fra 8 uger før. Første gang tog jeg en uges ferie først. Denne gang tog jeg 2 ugers ferie først + der var nogle helligdage, så der gik jeg fra lang tid før.
AnjaB skriver: Er offentligt ansat så 8 uger - men arbejder i vuggestue så passer fint
Okay. Jeg er nemlige vikar i en vug. Og tænker at jeg vil gå fra 4uger før. Men vil hører om der er nogle der har prøvet noget andet.
Frk.S skriver: Jeg må gå fra 8 uger før. Første gang tog jeg en uges ferie først. Denne gang tog jeg 2 ugers ferie først + der var nogle helligdage, så der gik jeg fra lang tid før.
Okay var det fordi det var hårdt at være på arbejde pga maven.? Eller
Er freelancer. Jeg arbejdede vel op til 3 dage før fødslen.
Er gået fra 4 uger før alle 3 gange
Jeg gik fra 4 uger før begge gange...
Jeg gik fra (studie) næsten 4 mdr før termin
Men det var fordi jeg var hårdt ramt af både kvalme og bækkenløsning så jeg var ude af stand til at passe mit studie og måtte sygemeldes. Havde ellers tænkt mig at gå til eksamen så sent som 4 dage før termin
6 uger (: men det var fordi jeg ikke kunne gå i de sidste to uger, så min rådgiver sagde pænt stop + jeg blev sygemeldt (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128