Hej d'damer,
Jeg skriver fordi jeg længe har gået og tænkt på dette, og måske det bedst jeg kommer ud med alt det jeg har haft på hjertet længe.
Jeg har en vidunderlig dreng på 2,5 år og han har udviklet sig meget her på det sidste, begyndt at sætte ord sammen til sætninger, og stadig utydeligt, men han er virkelig dygtig til at få en til at forstå hvad han taler om. 
Han lytter meget og er ekstrem meget aktiv, hvilket vi også har fået vide fra hans pædagoger, at han er ekstrem aktiv og til tider ikke spiser ordentlig frokost, fordi han har været meget aktiv i løbet af dagen..
Mig og hans far gik fra hinanden for snart et år siden, og det var hårdt fordi det ramte os hårdt, jeg havde ikke rigtig et sted at bo - jo hos mine forældre, men når ens forældre ikke støtter en i ens valg, så det lidt svært at få medlidenhed fra sin egen familie.
En lille update, mit forhold til hans far, var ikke spor godt, da far var voldelig og han til sidst skrev med en gammel flirt, og vi brugte mange år sammen, og intet blev bedre.
Derfor fandt jeg det bedst, ved at komme videre. Ville være synd at sætte flere børn til verden, hvis forholdet i forvejen ikke fungerede.
Men ja, min familie vendte ryggen til mig, og endte på gaden, senere hos en veninde i 3 mdr og efterfølgende igen hjem til mine forældre.
Det var en hård proces, fordi jeg var ked af det, men når jeg kiggede på mit barn, hjalp det med at få min indre styrke i gang 
I dag har vi begge det godt, og far har det også godt, vi på talefod og han er 2 gange om ugen hos far.
Min søn har haft problemer i vuggestuen, jeg var ærlig fra start af, og fortalte hvad jeg følte - og hvordan tingene gik, og efterfølgende har de haft næsen i mit private liv lidt for meget - synes jeg.
Vi var til samtale angående hans udvikling og fik en masse ros på vejen, han udvikler sig som han skal, og er faktisk ret forstående.
Men så kommer det dertil, hvor han en ENKEL gang har rørt ved sit afføring, og der ville de tag en samtale med os, jeg kunne forstår hvis han gang på gang havde gjort det.
Men en enkel gang kunne være et uheld, eller fordi han var nysgerrig, de havde allerede taget en konklusion at han var et frustreret barn og et barn med stress. Han har aldrig givet tegn på stress før, og aldrig derhjemme.
Jeg har fuld forståelse som jeg nævner længere oppe, at hvis det havde sket en uge i træk, så ville jeg godt kunne se det var et problem. Men en enkel gang og allerede drage en konklusion? seriøst?
Vi har også fået afvide at vi SKAL skrive hvad tid han sover til hvad tid. og det gør jeg hver morgen, gør vi det ikke . så rynker de næsen af os.
Jeg sagde så at jeg ikke så det nødvendigt, da han kun har gjort det en enkel gang, og har aldrig bemærket tegn på stress eller frustration. Han er en glad dreng derhjemme. Jo, han er stædig men det er skam mange børn. Selv jeg var stædig og er det stadig haha.
Jeg vil dog gerne tag det møde hvis de føler det hjælper på det, men jeg føler dog ikke det nødvendigt pt, jo hvis han gør det igen, kan vi jo sagtens tag et møde hvis de siger "at han har pillet i sin afføring en enkel gang, så har han stress" så vil jeg gerne tale om det.
Men de har ikke nævnt mere, og der gået 2 uger nu. han har ikke gjort det igen.
Jeg elsker min søn, og ville gøre alt for ham. Han er virkelig mit alt, og pædagogen nævnte en enkel gang - Ja, du er jo også meget ung.. er fra 1990
og der blev jeg sgu lidt fornærmet, men smilte bare..
Han sover i sin fars seng med sin far, en dobbel seng og det synes de er et problem. og der sagde hun indirekte imens far stod der - " er du træt? er det fordi du ikke har din egen seng lille pus?" det siger man da ikke.. det uhøfligt synes jeg..