manglende appetit...hjælp :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

det lyder godt nok ulækkert

Ja meget...
Jeg prøvede os at spise mange gange i løbet af dagen... Nogen gange blev det nede og andre gange gjorde det ikke...

Jeg spiste af og til bare Agurk og Gulerødder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

AnneKH

Caroline86 skriver:

hæhæ..tak Anne!
Dejligt nogen hepper på mig, så jeg kan blive stor og tyk!
Blev mest bekymret fordi jeg her til morgen synes min mave var mindre end i går... ved godt det er vildt langt ude, men jeg var lige vågnet efter en nat med for lidt søvn, så der tænkte jeg ikke så langt, at min mave nok bare var lidt mindre oppustet...
Men nu er jeg trøstet med at baby nok skal overleve, så længe jeg gør det
Tak for Jeres svar!
knus

Uha ja, det kender jeg godt... altså, at man synes maven er blevet mindre! Men man vejer jo altså også i snit 1 kg mindre om morgenen, end om aftenen! Det må jo kommet et sted fra!  

Lige pludselig, søde.. så tager det fart! Og så bliver du stor og fin rund! Bare vent og se!!

Men her heppes der  fra mit skrivebord af både mig og meget livlig baby.. (Burde måske i øvrigt finde på noget mere fornuftigt af lave, istedet for at sidde på Baby.dk! Selvom der er meget hyggeligere her i "baby-verdenen" hihi..) 

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Ja meget...
Jeg prøvede os at spise mange gange i løbet af dagen... Nogen gange blev det nede og andre gange gjorde det ikke...

Jeg spiste af og til bare Agurk og Gulerødder...

ja, frugt er nemlig ret godt... har jeg fundet ud af! men der er jo ikke meget fedt i... sørger for at drikke mindst ét stort glas hjemmeblandet kakao om dagen.. på den måde får jeg både sukker (energi), fedt og kalcium/magnesium
måske skal jeg bare nyde at jeg ikke har taget på endnu! det skal jo nok blive tungt, tids nok!

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

ja, frugt er nemlig ret godt... har jeg fundet ud af! men der er jo ikke meget fedt i... sørger for at drikke mindst ét stort glas hjemmeblandet kakao om dagen.. på den måde får jeg både sukker (energi), fedt og kalcium/magnesium
måske skal jeg bare nyde at jeg ikke har taget på endnu! det skal jo nok blive tungt, tids nok!

Ja mausen skal nok nå og blive, og i vejen for alt...
Hold op alt det jeg kunne nå og vælte, da jeg var gravid....

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Ja mausen skal nok nå og blive, og i vejen for alt...
Hold op alt det jeg kunne nå og vælte, da jeg var gravid....

jeg ser også en masse "skræk"scenarier om Caroline på glatis til vinter
Så så man lige mig 2 uger før termin i det isklædte Danmark...hmmm

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

jeg ser også en masse "skræk"scenarier om Caroline på glatis til vinter
Så så man lige mig 2 uger før termin i det isklædte Danmark...hmmm

Haha... Jeg nåede at falde direkte på røven sidste vinter.... Der skete ikke noget med den bette....

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Haha... Jeg nåede at falde direkte på røven sidste vinter.... Der skete ikke noget med den bette....

tror også bare jeg permanent skal gå med en stor pude på røven så jeg ikke slår mig når jeg falder... hahaha

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

tror også bare jeg permanent skal gå med en stor pude på røven så jeg ikke slår mig når jeg falder... hahaha

Haha... "Caroline puderøv"

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Haha... "Caroline puderøv"

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

søde, du skal ikke være nervøs, jeg spise ikke i flere uger da jeg jo kastede op og lå i sengen og nicklas fejler intet og han vejer lige havde han skal...

jeg fik hele tiden af vide at baby´en nok skulle tage det den hvade brug for og så måtte jeg jo få i sidste ende... tabte mig jo så osse 18 kg og tog så 9 kg på de sidste 1½ månede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.