Hej i skønne damer :-)
Jeg håber I vil svare på mit spørgsmål, trods det nok er et spørgsmål, der ofte har været op at vende her inde :-)
Mig og min kæreste prøver at blive gravide. Vi har prøvet i 1/2-års tid. Jeg kan ikke huske præcis hvornår jeg smed p-pillerne, men mener det er ca. 7-9 mdr. siden. Jeg har haft p-piller siden jeg var 13. Jeg er 20 i dag.
Jeg er gået 2 måneder over tid, sidst jeg havde menstruation var d. 16 januar. Jeg tester negativ og har været ved lægen og blive testet også. Dog ikke med en blodprøve.
Jeg har en smule kvalme, på alle tidspunkter af dagen, mest om aftenen. Dog er det ikke hver dag. Men det sys jeg bare jeg også havde en gang i mellem for fx et halvt år siden.
Nogengange kan jeg have den fornemmelse i min mave, som om at jeg skal til at have menstruation, men der kommer bare ikke noget.. Ellers har jeg ikke nogen symptomer.
Nå, men jeg ville høre, om nogen har erfaringer med at først at kunne teste positiv længere henne i deres graviditet eller om det er min cyklus, der driller mig lidt??
Det er så frustrende, ikke at kan blive klog på om man er gravid eller ikke.
Hvis nogen har erfaringer med dette eller lignende, må i meget gerne komme med jeres input :-)
Bonusinfo: Skal til læge igen i næste uge. 
KH.
Anmeld