Den der Ikea reklame...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. august 2009

linemus

... i fjerneren, hvor der sidder nogle "bonderøve" i sofaen og spiser kage, og manden taber kage i sofaen... Det er sgu FiskerTom - vores lokale fiskermand  Fra vores lille bitte flække. Manden, der laver verdens bedste fiskefrikadeller. Hvordan dælen finder de lige sådan en mand til en reklame    

Synes det er lidt sjovt... og underligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Rasmine

Bonderøve???
Synes du de er nogle bonderøve?

Hvor spøjst du kender ham.
Måske du kunne narre en masse autografer ud af ham? Tænkte lige de kunne være fine præmier, hvis vi nu ENGANG skulle mødes og lave lidt spas og spil?

Anmeld

31. august 2009

Kaufie

Har ikke set reklamen - men vil da lige sige, at jeg GLÆÆÆÆÆDER mig til IKEA åbner i Skalborg!!!!

Mette, som sparer sammen til IKEA-køkken

Anmeld

31. august 2009

linemus

Kaufie skriver:

Har ikke set reklamen - men vil da lige sige, at jeg GLÆÆÆÆÆDER mig til IKEA åbner i Skalborg!!!!

Mette, som sparer sammen til IKEA-køkken

Har du hørt mere om det? Ved du, hvornår de har planlagt at åbne? Jeg havde hørt, det skulle være januar 2010, men de er da ikke engang gået i gang med at bygge endnu, er de? Eller følger jeg bare ikke godt nok med?

Jeg glæder mig også og har en indkøbsseddel så lang så lang - så er der forhåbentlig også flere penge i kassen til den tid, så jeg kan få lov

Anmeld

31. august 2009

Mary

Joo, jeg tror nok de er ved at bygge. Nu bor jeg jo ikke i Aalborg mere, men forhører mig lige af og til hos min familie  Jeg tror det er om et års tid det står færdig! Og så er det endda Danmarks største!!!Typisk at man ikke bor der længere..............

Anmeld

31. august 2009

Mary

Googlede lige, og det står tilsyneladende klar til marts 2010

Anmeld

31. august 2009

Kaufie

linemus skriver:

Har du hørt mere om det? Ved du, hvornår de har planlagt at åbne? Jeg havde hørt, det skulle være januar 2010, men de er da ikke engang gået i gang med at bygge endnu, er de? Eller følger jeg bare ikke godt nok med?

Jeg glæder mig også og har en indkøbsseddel så lang så lang - så er der forhåbentlig også flere penge i kassen til den tid, så jeg kan få lov

Jowjow Line - der er simpelthen fyldt med traktorer og andet sjovt på den KÆMPE plads, der skal være IKEA. 

Anmeld

31. august 2009

linemus

Kaufie skriver:

Jowjow Line - der er simpelthen fyldt med traktorer og andet sjovt på den KÆMPE plads, der skal være IKEA. 

Okay, det har jeg misset. Men super   Hvor er det henne sådan lidt mere præcist end city syd?

Anmeld

31. august 2009

Kaufie

Så syd i City Syd man kan komme.....

Eller faktisk er City Syd udvidet - mod syd.... mod Svenstrup

Anmeld

31. august 2009

linemus

Kaufie skriver:

Så syd i City Syd man kan komme.....

Eller faktisk er City Syd udvidet - mod syd.... mod Svenstrup

Tak Jeg må kigge næsten gang, jeg er den vej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.