Jeg har været så heldig så hver gang havde de alt på barselsgangen, til baby var det dejligt det var deres for så kunne man skifte og smide i vasketøjskurven uden selv at skulle vaske det og jeg synes jeg brugte mange sæt tøj i starten til de små.
til mig selv, totalt usexet men deres kæmpe kæmpe underbukser (for det kan ikke beskrives som trusser) var bare så dejlige, de pressede og trykkede bare ingen steder og så kunne jeg have de gigabind i som jeg havde behov for - ja jeg stjal ligefrem et par af de dejlige underbukser de gange jeg tog hjem efter et døgn.... Men jeg havde dejlige bløde bukser med til mig selv og bluser, men igen blev jeg bare super glad for deres skjorter med trykknapper - det var nemt når jeg skulle amme hele tiden
Men havde så noget jeg kunne smide på hvis de kom gæster.
Så eneste jeg var rigtig glad for var: min egen shampoo, en læbepomade og vigtigst af alt noget at spise. Jeg nåede det aldrig under fødslen. Men efter var jeg bare så sulten og fik "bare" et stykke toastbrød.
autostol, dyne og tøj til at komme hjem hentede farmand da vi skulle hjem.
Havde vist også en bog med og med nummer 3 fik jeg læst i den men det gjorde jeg ikke med de andre... Nå ja og så kamera og oplader.
Anmeld