Tøj str. til nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
621 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2009

Monski

Jeg sidder lige og shopper lidt tøj, men jeg har ikke helt styr på hvor længe de nyfødte kan være i de forskellig størrelser?
- Håber i kan hjælpe  

Simone. 25+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

LotteGabriella

Jeg sidder lige og shopper lidt tøj, men jeg har ikke helt styr på hvor længe de nyfødte kan være i de forskellig størrelser?
- Håber i kan hjælpe  

Simone. 25+3

Det er jo meget forskelligt og begynderstørrelsen kommer jo helt an på hvor stor baby er, når den kommer ud....jeg havde f.eks. købt str. 56, men hun var kun 49 og derfor var alt tøjet, undtagen 1 dragt som dog var str. 50, for stort

Daniella kunne passe det meste af det første tøj i str. 50 i 1 mds. tid vil jeg gætte på og det i str. 56 i ca. 3 mdrs. tid!!!

Anmeld

30. august 2009

Anitta J

jeg vil råde dig til at købe nogle forskellige størrelser, i de første måneder vokser de ekstremt hurtigt. tror der gik en måned, så var min datter vokset fra en størrelse 44 til størrelse 50/56. og ret hurtigt der fra til en størrelse 62 osv. det var først fra hun var omkring 6 mdr at hun begyndte at vokse lidt langsommere.

det var bare min egen erfaring, ved ikke om andre har oplevet det anderledes ?

Anmeld

30. august 2009

Lærke90

Da det er lidt svært at sige, har jeg købt og fået lidt i forskellige str. så der er lidt af hvert.
Så kan man altid komme ud og købe lidt bagefter når man ved hvilken str. den lille bebs er ,
Hvis jeg har fundet rigtig fine sæt som gerne skal bruges mens hun er lille er det blevet købt i en  60-62, så er jeg da sikker på at det passer på et tidspunkt

Anmeld

31. august 2009

Balderson

Det kommer jo lidt anpå hvor stor dit barn bliver...

Jeg fik f.eks. en stor dreng, så vi kom aldrig til at bruge str. 50 og str. 56 brugte vi i 14 dage, så var det slut... Vi sprang jo nærmeste til str. 62 ;0)

Så køb lidt blandet, så kan du jo altid købe noget mere bagefter når bebsen er kommet ;0)

Anmeld

31. august 2009

Skouboe

Jeg vil anbefale at købe lidt i str 56 og ellers vente med at købe resten til babyen er født. Jeg ved godt det er svært når man har travlt med at bygge rede, men du får brugt en masse penge på noget som du måske ikke får brugt.

Vi opdagede at konceptet babytøj der passer er en illusion. Det er enten lidt for lille eller lidt for stort.. som regel det sidste i starten..

For at tilfredsstille din indre redebygger kunne du gå i gang med at indrette puslebord (finde lækre små håndklæder der passer på puslemåtten, vaskeklude, finde en uro osv... sæt dig ned og tænk over hvad der skal være indenfor rækkevidde osv. Du skal tænke på at du ikke må lade babyen ligge selv på puslebordet, så det gælder om at have tingene indenfor rækkevidde. Du kan også begynde at kigge efter ting og ideer til værelse mv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.