Tiden på neo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.492 visninger
24 svar
9 synes godt om
8. marts 2015

Hertz

Synes godt nok det er ved at være trist at være indlagt med lillebror, han ligger heldigvis ikke med ledninger eller noget mere, men han har stadig ikke kræfter nok til at spise al sin mad selv. Han sover hele tiden så man keder sig rimelig meget. Og så igår døde min hund som jeg har haft i over 10 år ikke lige hva jeg havde brug for når man i forvejen kæmper med alt det her. Vil bare gerne hjem til min mand og mine børn �� så håber inderligt at han snart begynder at få lidt flere kræfter så vi kan komme hjem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Sprit25

Åh det må være træls er han for tidligt født? 

Men han set lækker ud

Anmeld

8. marts 2015

Hertz

Sprit25 skriver:

Åh det må være træls er han for tidligt født? 

Men han set lækker ud

Ja han er født 35+1, savner bare mine unger derhjemme, hvis man så bare havde en dato for hvornår man ku komme hjem havde det nok været lidt lettere. Synes sq det er hårdt at være her på ubestemt tid, og lige nu føler jeg bare ikke at der sker nogle fremskridt selvom de siger at han er meget dygtig til at spise selv, han spiser lige nu selv de 15 ml ud af 50 ved hvert måltid.

Anmeld

8. marts 2015

Sprit25

Hertz skriver:

Ja han er født 35+1, savner bare mine unger derhjemme, hvis man så bare havde en dato for hvornår man ku komme hjem havde det nok været lidt lettere. Synes sq det er hårdt at være her på ubestemt tid, og lige nu føler jeg bare ikke at der sker nogle fremskridt selvom de siger at han er meget dygtig til at spise selv, han spiser lige nu selv de 15 ml ud af 50 ved hvert måltid.

Åh æv det er mega hårdt når noget ikke har en slutdato det er så frustrende. Hvis du har behov for at komme ud med ting er du velkommen til at skrive en pb

Anmeld

8. marts 2015

Hvem?

Synes godt nok det er ved at være trist at være indlagt med lillebror, han ligger heldigvis ikke med ledninger eller noget mere, men han har stadig ikke kræfter nok til at spise al sin mad selv. Han sover hele tiden så man keder sig rimelig meget. Og så igår døde min hund som jeg har haft i over 10 år ikke lige hva jeg havde brug for når man i forvejen kæmper med alt det her. Vil bare gerne hjem til min mand og mine børn �� så håber inderligt at han snart begynder at få lidt flere kræfter så vi kan komme hjem.

Kan i ikke komme hjem med Sonde?? 

Vi var hjemme efter 3 dage (jeg fik ks, så skulle li på benene igen) og kørte så bare til vejning hver 3. dag

Han er født 35+0,  men vejede også 2950 kg, ved ikke hvor stor den var/er? 

Hvor længe har i været indlagt? 

Anmeld

8. marts 2015

Hertz

Hvem? skriver:

Kan i ikke komme hjem med Sonde?? 

Vi var hjemme efter 3 dage (jeg fik ks, så skulle li på benene igen) og kørte så bare til vejning hver 3. dag

Han er født 35+0,  men vejede også 2950 kg, ved ikke hvor stor den var/er? 

Hvor længe har i været indlagt? 

Jo de har snakket om at jeg måske kan komme hjem med sonde sidst i næste uge, vi har været her en uge nu, han vejede 2477 ved fødslen og i dAg vejer han 2430. 

Anmeld

8. marts 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med lillebror

Håber snart du kan komme hjem til din familie

Anmeld

8. marts 2015

Hertz

MoarHvidovre skriver:

Stort tillykke med lillebror

Håber snart du kan komme hjem til din familie

Tusind tak, ja det håber jeg også.

Anmeld

8. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da vi fik thea i uge 34 + fik vi at vide at vi sku forvente at være indlagt indtil hendes rigtige termin, så det var det vi gik efter. 

Sygeplejereskerne på neo opfordrede os til at komme lidt væk fra afdelingen i et par timer hver dag, hvor de så holdte øje med hende og ku ringe efter os hvis der skete noget. Tænker at en god løsning måske ku være at du tog hjem et par timer om aftnen, og puttede den/de store, også tog tilbage til næste måltid? 

På den måde får du lidt tid med de store og lidt tid væk fra sygehuset. 

Thea kom af med hendes sonde efter 14 dage, og var stor nok til at ku spise helt selv efter 3 uger, hvor vi så blev udskrevet. Vh stine

Anmeld

8. marts 2015

Hertz

StineW79 skriver:

Da vi fik thea i uge 34 + fik vi at vide at vi sku forvente at være indlagt indtil hendes rigtige termin, så det var det vi gik efter. 

Sygeplejereskerne på neo opfordrede os til at komme lidt væk fra afdelingen i et par timer hver dag, hvor de så holdte øje med hende og ku ringe efter os hvis der skete noget. Tænker at en god løsning måske ku være at du tog hjem et par timer om aftnen, og puttede den/de store, også tog tilbage til næste måltid? 

På den måde får du lidt tid med de store og lidt tid væk fra sygehuset. 

Thea kom af med hendes sonde efter 14 dage, og var stor nok til at ku spise helt selv efter 3 uger, hvor vi så blev udskrevet. Vh stine

Var hurtigt hjemme igår da min hund døde. Men problemet er at han er begyndt at tA noget af maden selv og kan ikk nå hjem og tilbage igen til næste måltid. Vi bor en time fra sygehuset så det vil blive alt for stresset. Og synes det er forkert at gi ham al maden i sonde (som de gjorde igår da jeg var hjemme) når han nu er begyndt at sutte lidt selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.