hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
18 svar
7 synes godt om
6. marts 2015

*Agnete*

Kan 2 voksne og 1 baby leve af 

1000.- til mad og husholdning om ugen og 2000 til fornøjelser om måneden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2015

esioul

*Agnete* skriver:

Ja det burde man. Men ville nok selv synes det er lige lidt nok 

Anmeld

6. marts 2015

TNBC

Er de 1000 til både jer og baby? og det er 1000 hver uge? Vil jeg sige at godt kan?

2000 til fornøjelser.. Kommer an på hvor mange fornøjelser i har?

Anmeld

6. marts 2015

FrkGranger

*Agnete* skriver:

2000 til fornøjelse om mdr er meget... så der ville jeg tage fra hvis det kniper

Men vi kan sagtens leve for under 1000 kr om ugen inkl bleer, husholdning og mme

Anmeld

6. marts 2015

*Agnete*

1000 til hver uge til sammen og så 2500 til fornøjelser om måneden . Det vil stå på i godt 2 år , fordi det skyldes uddannelse og banklån . 

Anmeld

6. marts 2015

Mettefpigen

Kommer an på hvem man er, men jaa absolut vil jeg sige ☺ 

Anmeld

6. marts 2015

FrkGranger

*Agnete* skriver:

1000 til hver uge til sammen og så 2500 til fornøjelser om måneden . Det vil stå på i godt 2 år , fordi det skyldes uddannelse og banklån . 

Vi har levet sådan ca 7 år så vil sige det kan man sagtens

Anmeld

6. marts 2015

TNBC

*Agnete* skriver:

Jeg ville ikke sætte et fast beløb til fornøjelser, jeg ville sørge for at der bare er penge til mad og alt andet, og så spare de andre, og så hvis der virkelig er noget man vil, ja så kan man bruge dem, men jeg ville ikke bruge dem bare fordi man har dem. Mad, andre ting og ting til baby er vigtigere.

Anmeld

6. marts 2015

God-mor

*Agnete* skriver:

Det kan bestemt godt lade sig gøre, i skal selvfølgelig bare tænke over hvad i køber. Og så er det jo kun for en tid og ikke for evigt 

Anmeld

6. marts 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Det kan sagtens lade sig gøre. Har selv prøvet at leve for betragteligt mindre gennem en del år. For jer er det jo endda ''kun'' i to år. Sådan er det jo. Selvom man vil have en lavere indkomst her og nu fordi at man læser, så vinder man jo på den lange bane. Det handler om at prioritere. I dag kan min mand og jeg spare en masse op, fordi at vi stadig lever på et lavt budget, selvom vi nu har fået en god økonomi. Det gør at vi kan komme ud og opleve en masse ting nu, uden at vi skal ud og låne penge til det nogen steder. Det kan altså betale sig at vænne sig til at leve lidt spartansk i det daglige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.