Panik langt før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2015

86nille

Ville bare sige jeg fik mine tvillinger her den 13 feb. Og de ville bestemt ikke ud ved normal fødsel ☺så havde igangsættelse i 3 dage uden noget som helst så det endte med  ks da jeg var for afkræftet og panisk til at gennemføre normal fødsel ☺ men de kom ud 38 +1 og ks var bedste beslutning ever for mig.. Rigtig god vind med alt herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2015

Miss BananaHammock

86nille skriver:

Ville bare sige jeg fik mine tvillinger her den 13 feb. Og de ville bestemt ikke ud ved normal fødsel ☺så havde igangsættelse i 3 dage uden noget som helst så det endte med  ks da jeg var for afkræftet og panisk til at gennemføre normal fødsel ☺ men de kom ud 38 +1 og ks var bedste beslutning ever for mig.. Rigtig god vind med alt herfra 

Det er positivt at høre om en der gik tiden ud  - Er dog i større risiko for pks, så skal nok ikke igennem en igangsættelse. Fik også pks med den første og jeg havde en enormt god oplevelse. Det eneste er dagene efter hvor man har smerter, men det er jo en lille pris og betale for vores små vidundere! 

Tak 

Anmeld

11. marts 2015

Cecilieparbst

Miss BananaHammock skriver:

Glad for at høre jeg ikke er alene! 

Vi har bestemt ikke at købe barnevogn, men bruger den vi har og supplere med en alm. mere (brugt) også låner vi en kombi klapvogn eller køber en babyjogger twin. Det afhænger lidt af hvordan den vi kan låne ser ud og hvilken stand den er i. Men alt det der hvis, og hvis og hvis det er stressende. 

Jeg kan slet heller ikke finde ud af med seng til de første måneder. Alexander sov i hans lift og røg ret hurtigt på eget værelse med lift i tremmesengen -  men bør tvillinger ikke sove sammen?

Jeg valgte til mine tvillinger at købe en kravlegård der kan hæves og har så fået syet en madras så den passer i bredde og højde .. Og det fungere helt fint :-) de er i dag 5 mdr og elsker at sove sammen .. bare et forslag 

Anmeld

11. marts 2015

Miss BananaHammock

Cecilieparbst skriver:

Jeg valgte til mine tvillinger at købe en kravlegård der kan hæves og har så fået syet en madras så den passer i bredde og højde .. Og det fungere helt fint :-) de er i dag 5 mdr og elsker at sove sammen .. bare et forslag 

Den tanke har jeg også haft. Vi har nemlig en kravlegård fra den første. Men havde også tænkt at de ihvertfald den første tid kan ligge sammen i tremmesengen med en sengerand - for de er jo så små. Men så kan de selvfølgelig ikke blive sammen - så skal de i hver deres tremmeseng så snart de bliver større.

Hvor har du fået syet en madras?

Anmeld

11. marts 2015

Cecilieparbst

Miss BananaHammock skriver:

Den tanke har jeg også haft. Vi har nemlig en kravlegård fra den første. Men havde også tænkt at de ihvertfald den første tid kan ligge sammen i tremmesengen med en sengerand - for de er jo så små. Men så kan de selvfølgelig ikke blive sammen - så skal de i hver deres tremmeseng så snart de bliver større.

Hvor har du fået syet en madras?

Kan lige vende tilbage med svar imorgen, kan ikke huske hvad firmaet hed det finder jeg lige ud af. :-) 

lige en anden ting.. 

Jeg har 2 poser med tøj til drenge str 50 & 56. Det er ikke fordi der er så meget, men lidt er der.. Og hvis du har mulighed for at komme og hente det må du gerne få det, jeg bor på Sjælland. (I Køge)

Anmeld

12. marts 2015

Miss BananaHammock

Cecilieparbst skriver:

Kan lige vende tilbage med svar imorgen, kan ikke huske hvad firmaet hed det finder jeg lige ud af. :-) 

lige en anden ting.. 

Jeg har 2 poser med tøj til drenge str 50 & 56. Det er ikke fordi der er så meget, men lidt er der.. Og hvis du har mulighed for at komme og hente det må du gerne få det, jeg bor på Sjælland. (I Køge)

Vil være kanon hvis du kunne! 

Det var et sødt tilbud - bor dog i Jylland. Men virkelige en pæn tanke! 

Anmeld

12. marts 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min svigerinde valgte at ligge tvillingerne i samme tremmeseng i starten og når det blev for store til at ligge på tværs fik de en tremmeseng hver... nu er de 9 mdr. og sover på hver deres værelse uden problemer...

Anmeld

12. marts 2015

jenny4

Nu venter jeg ikke tvillinger men er til gengæld sygemeldt med bækkenløsning (29+6) så der er tid endnu. Men jeg oplever samme lyst til at blir klar som du beskriver - kan dog ikke holde til ret meget af gangen, men har fundet en delvis løsning på problemet: netshopping  Det giver følelsen af at få noget gjort uden de store anstrengelser. Herudover er manden blevet betroet til at indkøbe de større ting vi mangler samt slæbe rundt på kasserne med ting og tøj fra nr 1 

Anmeld

13. marts 2015

Miss BananaHammock

jenny4 skriver:

Nu venter jeg ikke tvillinger men er til gengæld sygemeldt med bækkenløsning (29+6) så der er tid endnu. Men jeg oplever samme lyst til at blir klar som du beskriver - kan dog ikke holde til ret meget af gangen, men har fundet en delvis løsning på problemet: netshopping  Det giver følelsen af at få noget gjort uden de store anstrengelser. Herudover er manden blevet betroet til at indkøbe de større ting vi mangler samt slæbe rundt på kasserne med ting og tøj fra nr 1 

Lyder som en god arbejdsfordeling! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.