Panik langt før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.709 visninger
18 svar
14 synes godt om
6. marts 2015

Miss BananaHammock

Puhhh piger - kan mærke at jeg går lidt i tidspanik denne gang. Jeg er kun 21+, men tanken om at der er under 4 mdr. til de kommer ud og at det kan ske før giver mig en smule stress. Vi er ved at gøre huset salgsklar, og har kun købt 4 stykker tøj til drengene. Jeg har selvfølgelig en del fra storebror, men det ligger stadig på loftet og skal sorteres og vaskes. 

Med sidste graviditet havde jeg slet ikke samme panikfølelse, men jeg var heller ikke bange for at føde for tideligt, og så havde jeg købt meget tøj tidligt i graviditeten.

Hvordan var/er jeres tid i de sidste måneder? Og hvor mange er egentlig overhovedet gået til "termin"/de 14 dage før termin hvor man senest sættes i gang??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2015

MorTil4<3

Miss BananaHammock skriver:

Puhhh piger - kan mærke at jeg går lidt i tidspanik denne gang. Jeg er kun 21+, men tanken om at der er under 4 mdr. til de kommer ud og at det kan ske før giver mig en smule stress. Vi er ved at gøre huset salgsklar, og har kun købt 4 stykker tøj til drengene. Jeg har selvfølgelig en del fra storebror, men det ligger stadig på loftet og skal sorteres og vaskes. 

Med sidste graviditet havde jeg slet ikke samme panikfølelse, men jeg var heller ikke bange for at føde for tideligt, og så havde jeg købt meget tøj tidligt i graviditeten.

Hvordan var/er jeres tid i de sidste måneder? Og hvor mange er egentlig overhovedet gået til "termin"/de 14 dage før termin hvor man senest sættes i gang??

Hej med dig  

jeg venter selv tvillinger i uge 18 

og jeg er virkelig lidt i samme båd som dig hihi, er selv sådan vi skal det, og det og det og det og det skal bare være NU! 

hihi, jeg kan slet ikke holde ud af at se på listen af ting vi mangler . . 

idag har jeg dog været ude og købe absolut det mest vigtige og barnevognen kom også hurtigt i hus efter vi opdagede tvillinger hihi 

og sådan havde jeg det virkelig heller ikke med de første jeg fik det er bare som om der er mere travlt når der er 2 i maven  men det er også som du siger mest normalt de kommer fra 35+ til 38 uge . . 

men nå det tror jeg nok vi skal alle sammen hehe 

Anmeld

6. marts 2015

Miss BananaHammock

SnartMorTil>4 skriver:

Hej med dig  

jeg venter selv tvillinger i uge 18 

og jeg er virkelig lidt i samme båd som dig hihi, er selv sådan vi skal det, og det og det og det og det skal bare være NU! 

hihi, jeg kan slet ikke holde ud af at se på listen af ting vi mangler . . 

idag har jeg dog været ude og købe absolut det mest vigtige og barnevognen kom også hurtigt i hus efter vi opdagede tvillinger hihi 

og sådan havde jeg det virkelig heller ikke med de første jeg fik det er bare som om der er mere travlt når der er 2 i maven  men det er også som du siger mest normalt de kommer fra 35+ til 38 uge . . 

men nå det tror jeg nok vi skal alle sammen hehe 

Glad for at høre jeg ikke er alene! 

Vi har bestemt ikke at købe barnevogn, men bruger den vi har og supplere med en alm. mere (brugt) også låner vi en kombi klapvogn eller køber en babyjogger twin. Det afhænger lidt af hvordan den vi kan låne ser ud og hvilken stand den er i. Men alt det der hvis, og hvis og hvis det er stressende. 

Jeg kan slet heller ikke finde ud af med seng til de første måneder. Alexander sov i hans lift og røg ret hurtigt på eget værelse med lift i tremmesengen -  men bør tvillinger ikke sove sammen?

Anmeld

6. marts 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Nu var jeg kun leveringsdygtig i 1 stk. Men med Nr 2 oplevede jeg den panik du snakker om. 1 måned før termin fulgte der en overnats / weekend taske mef den store overalt. Og tasken til sygehuset pakket. Fødte 12 dage over termin. Med alt klar. Læææænge før. 

Anmeld

6. marts 2015

Miss BananaHammock

årgang84 skriver:

Nu var jeg kun leveringsdygtig i 1 stk. Men med Nr 2 oplevede jeg den panik du snakker om. 1 måned før termin fulgte der en overnats / weekend taske mef den store overalt. Og tasken til sygehuset pakket. Fødte 12 dage over termin. Med alt klar. Læææænge før. 

Åh kan lige forestille mig at slæbe rundt på alt så man er forberedt hele tiden  - Jeg skal til eksamen 14 dage før jeg bliver sat i gang (håber jeg skal til eksamen ), så kan se hvordan jeg kommer slæbende med alt mit udstyr og selvfølgelig min mand. Just in case! hehe

Anmeld

6. marts 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Nu venter jeg "kun" 1 men er absolut lige så meget i panik.

Er i uge 26 med nr 2 og nr 1 kom i uge 36 og mangler meget. Intet er gemt fra 1'eren.

Men mon ikke vi når det alle sammen 

Anmeld

6. marts 2015

Miss BananaHammock

sommerbarn<3 skriver:

Nu venter jeg "kun" 1 men er absolut lige så meget i panik.

Er i uge 26 med nr 2 og nr 1 kom i uge 36 og mangler meget. Intet er gemt fra 1'eren.

Men mon ikke vi når det alle sammen 

jo vi gør og ellers har babysam åbent efter fødsel også! 

Anmeld

6. marts 2015

et-ønske

Ro på vi havde vognen og senge hjemme - samt en pusleplads jeg havde ikke købt flasker da jeg regnede med at skulle amme, det fik jeg så brug for alligevel....

havde købt ALT for meget tøj og de var så store at noget nærmest slet ikke fik det brugt - nåååå ja og så varmt, at de kun havde bodyer på de første 2-3 måneder!

jeg fødte (pks) da jeg var 38+0 - tv a 3850 gram, 53 cm - tv b 3410 og 53 cm 

Anmeld

6. marts 2015

et-ønske

Og så havde vi købt godt med bleer hjem, det fik vi også brug for man skifter MANGE bleer  

Anmeld

6. marts 2015

Miss BananaHammock

et-ønske skriver:

Og så havde vi købt godt med bleer hjem, det fik vi også brug for man skifter MANGE bleer  

Åh ja bleer. Det havde jeg glemt. Og huske at newborns pakkerne er så små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.