Ingen tvilling mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.083 visninger
10 svar
1 synes godt om
6. marts 2015

misscgn

Hej alle jer med tvillinger.

Hvordan var det i starten af jeres graviditet? Tog i meget på, lidt på, eller?? Sagen er den at keg fandt ud af den 20 februar at jeg venter tvillinger, min patter var ømme og gjorde ondt når jeg sku ud af senge  efter at have sovet. Jeg er 9+3 uger henne dags dato.

Jeg frygter lidt at de er gået til grunde eller hvad man kan sige, jeg har ikke særlig æmme bryster mere og jeg tager overhovedet ikk på kontra jeg spiser mere eller mindre 24/7, skal jeg frygte der er noget galt eller??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2015

amkjaer

Nu har jeg fast nok ikke tvillinger men stoppede også med ømme brystet efter et par uger og tog kun 300gr på de første 20 uger og alt er fint her

Anmeld

6. marts 2015

MorTil4<3

Jeg er i uge 18 med tvillinger nu  

og jeg hverken mærker dem eller har taget betydeligt på hehe. . 

Anmeld

6. marts 2015

Rengyduck

Jeg har kun 1 bebs i maven, men mine symptomer forsvandt på omtrent samme tidspunkt - og alt går vel her ��

Anmeld

6. marts 2015

misscgn

amkjaer skriver:

Nu har jeg fast nok ikke tvillinger men stoppede også med ømme brystet efter et par uger og tog kun 300gr på de første 20 uger og alt er fint her

Okay, det kan også godt bare være jeg er alt for nervøs, da dette er min første graviditet..

Men jeg væbner mig med tålmodighed ��

Anmeld

6. marts 2015

EnGodMor

Jeg har ikke tvillinger, men syntes da, at hvis du føler noget er galt, hvorfor så ikke ringe til jordmoderen? 

Anmeld

6. marts 2015

misscgn

EnGodMor skriver:

Jeg har ikke tvillinger, men syntes da, at hvis du føler noget er galt, hvorfor så ikke ringe til jordmoderen? 

Jeg har ikk været til jordmoder endnu, er kun 9 uger henne. Men ringer til lægen på mandag, de må kunne rådgive og evt. Berolige mig lidt

Anmeld

6. marts 2015

misscgn

SnartMorTil>4 skriver:

Jeg er i uge 18 med tvillinger nu  

og jeg hverken mærker dem eller har taget betydeligt på hehe. . 

Så er det måske meget normalt... Er nok bare virkelig nervøs. 

Anmeld

6. marts 2015

EnGodMor

misscgn skriver:

Jeg har ikk været til jordmoder endnu, er kun 9 uger henne. Men ringer til lægen på mandag, de må kunne rådgive og evt. Berolige mig lidt

Hov ups, undskyld, det havde jeg lige overset.

Ring til lægen på mandag, som du selv siger. 

Jeg har ikke selv prøvet at vente tvillinger, men måske alt er i den skønneste orden. 

Tænker lidt, at det måske bare er sådan de første par måneder,med lidt forskellige symptomer.

Og de så forsvinder igen ligesom at mange har kvalme de første tre måneder, også aftager det igen.

Anmeld

6. marts 2015

Frk.S

Det er helt normalt at symptomerne forsvinder.... og også helt normalt at være nervøs og bekymre sig. Det starter fra den dag man finder ud af, at man har en (eller i dit tilfælde to) guldklump i maven.... og tja, det stopper ikke igen.

Tillykke med de små... mon ikke de har det helt fint i deres hule. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.