Hvor tit siger du "Jeg elsker dig"til din partner og omvendt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2009

Dansker i England

Vi siger det mange gange pr dag. Det kommer helt naturligt at sige det ofte og det er de bedste ord, i min verden i hvert fald, man kan få at vide af en anden person. Jeg er selv vokset op med forældre, der aldrig har sagt det til hverken os børn eller hinanden, så i begyndelsen var det lidt underligt for mig at bruge disse ord, men i dag kan jeg ikke lade være med at sige det til min mand, hver gang jeg føler for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Monski

Vi siger det rigtig mange gange om dagen.
Altid når vi vågner, går i seng eller skilles  Og så bare når det er.

Anmeld

30. august 2009

LotteGabriella

Det er forskelligt...Men i hvert fald hver aften når vi går i seng, men ellers i perioder er det hver dag udover det, både face2face eller i en lille sød sms, andre gange går der nogle dage imellem....men der er nu ikke nogle af os der er i tvivl om at vi elsker hinanden

Anmeld

30. august 2009

LotteGabriella

TbCp skriver:

Lige præcis!

Herhjemme skilles vi altid med kys og jeg elsker dig. Vi skilles ikke når vi er uvenner. Vi går ikke surer i seng og vi kysser altid godnat!

Det samme her

Anmeld

30. august 2009

6800

Herhjemme siger vi det ikke særlig tit, synes lidt det midster sin mening, hvis man siger det for tit, og når vi så siger det, bliver man nærmest nyforelsket igen...men vi er til gengæld, gode til at gå over og kysse og kramme hinandern, eller nusse lidt når man går forbi, det synes jeg betyder lige så meget.
Der ved ikke sagt, at jeg ikke forstår andre der siger det tit, men for mig er der bare mere betydning i ordene, hvis man ikke siger dem for tit...

Anmeld

30. august 2009

Mist

vi er gode til at fortælle hinanden at vi elsker hinanden.. men vi bruger ikke ordet bare for at bruge det, for det kan os blive for meget og sige det hele tiden, men nogle dage blir det sagt mere end andre..
Men der er så mange måder og vise man elsker hinanden, ord er ikke alt afgørende..

Anmeld

31. august 2009

JustAnotherName

Min mand og jeg siger dagligt (ofte flere gange på en dag) til hinanden
"Jeg Elsker Dig"

Lige sådan går der ikke én eneste dag uden jeg fortæller mine børn, at jeg elsker dem.

Det fylder så meget i mig, at det kan jeg slet ikke lade være med at sætte ord på ....og det er endda til trods for, at jeg ikke selv ligefrem er vokset op med, at det er noget man sådan går og siger til hinanden (store farlige ord, hehe).

DET GØR VI ALTSÅ HERHJEMME! 

Jeg elsker min mand, og jeg elsker mine børn. Og det skal de da vide ....ved at få det at vide.
Men selvfølgelig skal de også vide det ved, at have følelsen indeni, som noget sikkert, som man bare VED og kan mærke.

Det er helt sikkert, når jeg putter Bianca om aftenen, så siger jeg hver eneste aften med lav stemme "Godnat og sov godt skat....Jeg elsker dig!",
mens jeg aer hende på kinden eller stryger hende i håret - eller når jeg går ud af hendes værelse og lukker døren i.

Det skal selvfølgelig siges af lyst, og kun fordi man virkelig mener det.
Ellers mister det sin værdifulde betydning.
Men hvorfor  "gemme det til særlige situationer", at sige til ens kære, at man elsker dem?

Anmeld

31. august 2009

JustAnotherName

Dansker i England skriver:

Vi siger det mange gange pr dag. Det kommer helt naturligt at sige det ofte og det er de bedste ord, i min verden i hvert fald, man kan få at vide af en anden person. Jeg er selv vokset op med forældre, der aldrig har sagt det til hverken os børn eller hinanden, så i begyndelsen var det lidt underligt for mig at bruge disse ord, men i dag kan jeg ikke lade være med at sige det til min mand, hver gang jeg føler for det.

Lige præcis sådan er det også for mig!   

Anmeld

31. august 2009

Plysbjørnen

Det gør vi flere gange om dagen...

Anmeld

31. august 2009

Maddox

Herhjemme siger vi det ikke særlig tit, synes lidt det midster sin mening, hvis man siger det for tit, og når vi så siger det, bliver man nærmest nyforelsket igen...men vi er til gengæld, gode til at gå over og kysse og kramme hinandern, eller nusse lidt når man går forbi, det synes jeg betyder lige så meget.
Der ved ikke sagt, at jeg ikke forstår andre der siger det tit, men for mig er der bare mere betydning i ordene, hvis man ikke siger dem for tit...

Her er det på samme måde.. Synes også ordene mister betydning hvis man siger dem for tit, så ender det bare med at blive almindelige ord, som f.eks. "hej" og "farvel"...

Når vi så siger det herhjemme, gør det den anden virkelig glad, fordi man så ved, at personen virkelig mener det og at det ikke bare er ord man smider om sig med.

Vi er også rigtig gode til at holde om og nusse istedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.