Hvor tit siger du "Jeg elsker dig"til din partner og omvendt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2009

DianaMalou

jeg og min kærester siger os ret mange gange om dagen .. jeg syntes det er vildt dejligt at få det af vide , at han elsker mig og omvendt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

oo

vi sir det rigtig rigtig meget. jeg er vokset op med en mor der aldrig sagde det til os, men gik ud fra at vi vidste, at hun elskede os og det har præget mig og mine søskende meget, så idag gør vi en dyd ud af at fortælle hinanden og vores kærester og børn, at vi elsker hinanden

Anmeld

30. august 2009

Mira0911

Jeg har stemt blankt... VI siger det simpelthen for LIDT!!!!!!

Anmeld

30. august 2009

FrkT

Caroline86 skriver:

vi siger det ofte til hinanden! flere gange om dagen, men ikke noget fast antal
der har været noget traumatiske ting i vores familie som gør vi synes det er vigtigt at vise hinanden kærlighed.. Vi tager aldrig afsted fra hinanden uden kys og "jeg elsker dig" og det samme når vi lægger os til at sove...
Man kan aldrig vide om det er sidste gang man får mulighed for at sige/vise det...

LIGE præcis sådan har vi det også

Vi siger "Jeg elsker dig" mange gange i løbet af en dag, og så har vi vores eget ord som i vores verden betyder "Jens elsker Thilde og Thilde elsker Jens" (og som så vidt vi ved IKKE eksisterer i andres verden, hehe). Så tror vi siger det 60% af gangene og "Jeg elsker dig" 40% af gangene. Men begge mange gange i løbet af en dag, og hver gang vi skal sove, tage afsked o.lign. (også hvis jeg bare lige skal et hurtigt smut i kiosken).

Anmeld

30. august 2009

TbCp

Caroline86 skriver:

vi siger det ofte til hinanden! flere gange om dagen, men ikke noget fast antal
der har været noget traumatiske ting i vores familie som gør vi synes det er vigtigt at vise hinanden kærlighed.. Vi tager aldrig afsted fra hinanden uden kys og "jeg elsker dig" og det samme når vi lægger os til at sove...
Man kan aldrig vide om det er sidste gang man får mulighed for at sige/vise det...

Lige præcis!

Herhjemme skilles vi altid med kys og jeg elsker dig. Vi skilles ikke når vi er uvenner. Vi går ikke surer i seng og vi kysser altid godnat!

Anmeld

30. august 2009

KHS

Hjemme hos os er der gået sport i at være først til at sige det hver dag
Men det er den alternative udgave: " Jeg elsker dig også i dag!" Og som sagt skal man være først, ellers "mobber" vi hinanden med det

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Flere gange dagligt som regel. Som regel i forbindelse med kys og kram og nærhed...

Anmeld

30. august 2009

saxa

Det er meget forskelligt.. Der er ikke antal på.. Men det er mere end en gang om dagen.. Vi siger det hver gang vi tager hjemmefra hver især i forbindelse med kys og kram. For som Caroline siger, så ved man aldrig om man ses igen eller hvornår... Så det er fast rutine herhjemme. . Og så er det vigtigt for os begge at sige det inden vi lægger os til at sove.. Hvis vi f.eks. har været oppe at diskutere inden sengetid, er det meget vigtigt for os at gøre det godt inden søvnen - da ingen af os har lyst til at gå uvenner i seng.. Så er der jo så forskellige måder at forsone sig på.. hehe.. Men det er jo en helt anden snak

Anmeld

30. august 2009

Sweet1978

Vi husker at sige det, men har stemt den højeste mulighed, for vi bruger meget i sms lige at slutte med husk jeg elsker dig, eller ved du jeg elsker dig o.lign.

Anmeld

30. august 2009

4xGreve

Her hjemme er det det mest sagte ord...
Vi siger det hele tiden også igen, om morgen når vi står op, når vi skal ud af døren, når vi skriver (i hver eneste sms) når vi ringer(vi kan ikke afslutte en samtalen og lægge på uden der er blevet sagt "jeg elsker dig!"), og hele tiden når vi er sammen samt når vi siger god nat...

Vi Elsker hinanden, vi elsker tiden med hinaden, vi er aldrig adskilt, kun når vi er på arbejde, vi elsker vores liv sammen, og vi nyder den tid vi har sammen og den tid skal udnyttes i fulde drag...

Og Daniella skal vokse op med kærlige forældre der elsker hinanden og som viser det, vi siger det også hele tiden også igen til Daniella!!!

Herhjemme er det det mest vidunderlige og brugte ord, man bliver aldrig træt af at sige det eller høre det, det er et af de ord der ikke kna slides op...

Uhh kunne blive ved hehe men må nok heller stoppe her, men svæver lige for tiden på den lysserøde sky hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.