Denne hjemmeside troværdig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2015

HVPigen

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Min første tanke er også at tjekke det i forhold til Trustpilot - 8,2 ud af 28 anmeldelser er ok. 

Dernæst ville jeg kigge lidt på hjemmesiden. 

- Finde CVR nr. og adresse : Umiddelbart ser det ok ud. 

Ifølge hjemmeside: 
MumsWish
Smedestræde 9
4581 Rørvig
Cvr.nr. 30552385
Kontaktperson: Michell Jetsmar
Tlf. +45 24 23 23 29
Mail. info@mumswish.dk

Tjekker man det på cvr.dk:
Skanse Holding ApS
CVR nummer: 30552385 
Adresse: Skansehagevej 2
Postnummer og by: 4581 Rørvig

Jeg undre mig lidt over at firmanavnet ikke er ens og at adressen ikke er ens. Umiddelbart kan jeg ikke se adressen nogen steder. 

Hvis man slår adressen fra hjemmesiden op på krak:

Så kommer følgende tre butikker frem:
- Superbest
- Eurospar
- Postbutik

For mig virker det lidt underligt.  Men det er selvfølgelig op til dig selv

Det er nemlig lige præcis det jeg mener, syntes nemlig også det virker LIDT mystisk! men de laver nemlig forskellige demo aftner har jeg læst mig frem til og har lagt videoer op osv! 

Jeg har været lidt flabet og skrive til dem og spørge om det bliver sendt til danmark .
for er det fra kina eller sådan nogle steder køber vi den godt nok ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

Mumswish

Hejsa HV

Vi er en lille iværksætter virksomhed som er helt dansk ) vi er på vej til at vores hjemmeside bliver bedre, men er lige nu meget optaget af at Mums vognene er super produkter som sælges til den rigtige pris. Vi har et lager/showroom i Rørvig sj. Smedestræde 9 4581. Her vil I kunne komme og se de forskellige vogne enten i weekends eller aftener. Der er også fremvisninger forskellige steder i dk. tjek facebooke eller Mumswish.dk -- Nyheder. for opslag. Hvis I vil vide noget mere om MumsWish eller vognene så send os en mail: Info@mumswish.dk og vi svarere hurtigt. Beklager at hjemmesiden er misvisende. Det bliver bedre. Mumswish dansk design til den rigtige pris, og så med lys på ) vh MumsWish

Anmeld

5. marts 2015

mor88

Mumswish skriver:

Hejsa HV

Vi er en lille iværksætter virksomhed som er helt dansk ) vi er på vej til at vores hjemmeside bliver bedre, men er lige nu meget optaget af at Mums vognene er super produkter som sælges til den rigtige pris. Vi har et lager/showroom i Rørvig sj. Smedestræde 9 4581. Her vil I kunne komme og se de forskellige vogne enten i weekends eller aftener. Der er også fremvisninger forskellige steder i dk. tjek facebooke eller Mumswish.dk -- Nyheder. for opslag. Hvis I vil vide noget mere om MumsWish eller vognene så send os en mail: Info@mumswish.dk og vi svarere hurtigt. Beklager at hjemmesiden er misvisende. Det bliver bedre. Mumswish dansk design til den rigtige pris, og så med lys på ) vh MumsWish

Må jeg spørge hvor varerne bliver produceret?  og er der nogen test på autostolen?

Anmeld

5. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
HVPigen skriver:

Super cool! kom det fra danmark af da i bestilte??  

Øh, hvad tænker du på? Om der var lang leveringstid eller? 

Vi bestilte lørdag aften, og torsdag aften kl 22 ringede en chauffør til mig og sagde at han leverede den om 20 min. 

Synes det var lidt irriterende, at man ikke fik mere information om levering inden han kom, men jeg var heldigvis hjemme. Den kom i en kæmpe kasse.

Anmeld

6. marts 2015

HVPigen

Mumswish skriver:

Hejsa HV

Tusind tak for en flot besvarelse !  
det var lige netop det jeg søgte info på!  er ked af hvis jeg fik fremstillet jer dårligt! men der er så meget svindel idag. 

men nu ved vi bestemt at vi kan bestille den vogn til vores datter 

Anmeld

7. marts 2015

Pigent

Først vil jeg giv et råd. Lad være med at brug den autostol der følger med. Det kan godt være den er godkendt, men der ingen test på den. FDM har lige lavet en test på de billig autostole og de dumper på stribe.

Køb i stedet for en god kendt og sikker autostol af de kendte mærker som fx besafe, rømer, cybex, maxi cosi, recaro. 

Der er en der har testet den http://blogs.min-mave.dk/udenfilter/mumswish-barnevogn.html

Anmeld

7. marts 2015

Lenats31

HVPigen skriver:

Hejsa  
vi skal købe en barnevogn til vores datter og har valgt fra  http://mumswish.dk men jeg ved ikke hvorfor pokker jeg er så usikker på om vi nogensinde vil modtage denne barnevogn. 
for når vi lægger den i kurven og vil bestille så står der ligesom om den ikke kommer fra danmark?? men går jeg på trustpilot.dk
så har de faktisk gode feedback derinde. men nu har jeg set en dokumentar om trustpilot at firmaer bare opretter fake profiler og skriver en masse gode anmeldelser selvom de faktisk slet ikke er troværdig! og alligevel skulle det vist være blevet svære og snyde derinde. Men så syntes vi alligevel 7000 kr er mange penge rundt regnet hvis vognen aldrig kommer frem og vi skal til og have trukket pengene tilbage og en masse bøvl? 

er der nogen der har handlet hos dem før?? 

Mit råd er at du skal holde dig fra de butikker der giver dig en dårlig mavefornemmelse

Anmeld

7. marts 2015

HVPigen

Pigent skriver:

Først vil jeg giv et råd. Lad være med at brug den autostol der følger med. Det kan godt være den er godkendt, men der ingen test på den. FDM har lige lavet en test på de billig autostole og de dumper på stribe.

Køb i stedet for en god kendt og sikker autostol af de kendte mærker som fx besafe, rømer, cybex, maxi cosi, recaro. 

Der er en der har testet den http://blogs.min-mave.dk/udenfilter/mumswish-barnevogn.html

Vi har fundet ud af vi kun skal have barnevognen da alt andet har vi faktisk så det ville være dumt og købe de resterende ting og vores autostol kommer fra römer i babysam  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.