Denne hjemmeside troværdig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.830 visninger
17 svar
4 synes godt om
5. marts 2015

HVPigen

Hejsa  
vi skal købe en barnevogn til vores datter og har valgt fra  http://mumswish.dk men jeg ved ikke hvorfor pokker jeg er så usikker på om vi nogensinde vil modtage denne barnevogn. 
for når vi lægger den i kurven og vil bestille så står der ligesom om den ikke kommer fra danmark?? men går jeg på trustpilot.dk
så har de faktisk gode feedback derinde. men nu har jeg set en dokumentar om trustpilot at firmaer bare opretter fake profiler og skriver en masse gode anmeldelser selvom de faktisk slet ikke er troværdig! og alligevel skulle det vist være blevet svære og snyde derinde. Men så syntes vi alligevel 7000 kr er mange penge rundt regnet hvis vognen aldrig kommer frem og vi skal til og have trukket pengene tilbage og en masse bøvl? 

er der nogen der har handlet hos dem før?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

Kim71

Jeg kan godt forstå du er nervøs, det ville jeg også være. Et krav til danske virksomheder er at der altid skal være kontaktoplysninger i form af en adresse, telefonnummer og CVR nummer. Er der ikke det, er det en god ide at undesøge side nærmere, før man handler. 

Jeg kan ikke selv se deres CVR nummer, og at de umiddelbart ikke tager Dankort, for en virksomhed i den størrelse, virker også mystisk. Hvis de sender fra udlandet, kan du godt forvente at der kommer 25% i moms på + toldgebyr.

Jeg ville være helt sikker før jeg køber hos dem.

---

Undskyld, jeg ser nu at der er kontaktoplysninger, bare gemt lidt af vejen. Så burde de være gode nok - men ved ikke hvor de sender deres varer fra.

- Kim -

Anmeld

5. marts 2015

k&k&k&k

HVPigen skriver:

Hejsa  
vi skal købe en barnevogn til vores datter og har valgt fra  http://mumswish.dk men jeg ved ikke hvorfor pokker jeg er så usikker på om vi nogensinde vil modtage denne barnevogn. 
for når vi lægger den i kurven og vil bestille så står der ligesom om den ikke kommer fra danmark?? men går jeg på trustpilot.dk
så har de faktisk gode feedback derinde. men nu har jeg set en dokumentar om trustpilot at firmaer bare opretter fake profiler og skriver en masse gode anmeldelser selvom de faktisk slet ikke er troværdig! og alligevel skulle det vist være blevet svære og snyde derinde. Men så syntes vi alligevel 7000 kr er mange penge rundt regnet hvis vognen aldrig kommer frem og vi skal til og have trukket pengene tilbage og en masse bøvl? 

Hvis du går ind på trustpilot.dk kan du se anmeldelser fra andre der har købt via den hjemmeside, måske det kan give lidt ro? 

Anmeld

5. marts 2015

mor88

HVPigen skriver:

Hejsa  

Tror de er gode nok. De har i hvertfald showroom i DK, så det må være bevis på at de er i DK også

de har også en facebook side kan jeg se. Prøv og kontakt dem der

Anmeld

5. marts 2015

hesøth

Kim71 skriver:

Jeg kan godt forstå du er nervøs, det ville jeg også være. Et krav til danske virksomheder er at der altid skal være kontaktoplysninger i form af en adresse, telefonnummer og CVR nummer. Er der ikke det, er det en god ide at undesøge side nærmere, før man handler. 

Jeg kan ikke selv se deres CVR nummer, og at de umiddelbart ikke tager Dankort, for en virksomhed i den størrelse, virker også mystisk. Hvis de sender fra udlandet, kan du godt forvente at der kommer 25% i moms på + toldgebyr.

Jeg ville være helt sikker før jeg køber hos dem.

---

Undskyld, jeg ser nu at der er kontaktoplysninger, bare gemt lidt af vejen. Så burde de være gode nok - men ved ikke hvor de sender deres varer fra.

- Kim -

Tryk på kontakt, så kommer kontaktinfo samt cvr-nummer frem.

Det ser fint nok ud her fra :-)

Anmeld

5. marts 2015

HVPigen

Ih tusind tak for jeres svar!  

De har nemlig gode anmeldelser på trustpilot! men problemet med dem er jo netop der foregår snyd alle vegne også derinde med de får falske ordre nr så trustpilot tror der er blevet "handlet"
men efterhånden som årene er gået syntes jeg da også man godt kan stole lidt på trustpilot!  

Jeps, det nemlig rigtigt! men der burde gerne ikke komme told og moms oveni som jeg har læst det kommer det vist fra stor britanien så der burde ikke være noget problem med det nemlig! men jeg syntes nemlig heller ikke jeg kunne finde ret meget om deres cvr nr

Deres Facebook side hvad hedder den??  
syntes nemlig ikke jeg kan finde den :/

Anmeld

5. marts 2015

HVPigen

MumsWish

Smedestræde 9
4581 Rørvig
Cvr.nr. 30552385

Kontaktperson: Michell Jetsmar

Tlf. +45 24 23 23 29

Mail. info@mumswish.dk

Mumswish har telefontid alle hverdage mellem kl. 9 - 12, i samme tidsrum besvares emails.

Ved kontakt enten pr. email eller pr. telefon, skal du have dit ordre nr. klart, så vi bedst muligt kan hjælpe dig.

Med Venlig Hilsen - Mumswish team.

der står jo lige noget her  

men kan jeg regne med det kommer fra "rørvig" ??? 
Det ville da også være nemmer hvis vi selv kunne komme og hente den vogn  

Anmeld

5. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi har købt lift hos dem. Ingen problemer

Anmeld

5. marts 2015

HVPigen

ES90 skriver:

Vi har købt lift hos dem. Ingen problemer

Super cool! kom det fra danmark af da i bestilte??  

Anmeld

5. marts 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
HVPigen skriver:

Hejsa  

Min første tanke er også at tjekke det i forhold til Trustpilot - 8,2 ud af 28 anmeldelser er ok. 

Dernæst ville jeg kigge lidt på hjemmesiden. 

- Finde CVR nr. og adresse : Umiddelbart ser det ok ud. 

Ifølge hjemmeside: 
MumsWish
Smedestræde 9
4581 Rørvig
Cvr.nr. 30552385
Kontaktperson: Michell Jetsmar
Tlf. +45 24 23 23 29
Mail. info@mumswish.dk

Tjekker man det på cvr.dk:
Skanse Holding ApS
CVR nummer: 30552385 
Adresse: Skansehagevej 2
Postnummer og by: 4581 Rørvig

Jeg undre mig lidt over at firmanavnet ikke er ens og at adressen ikke er ens. Umiddelbart kan jeg ikke se adressen nogen steder. 

Hvis man slår adressen fra hjemmesiden op på krak:

Så kommer følgende tre butikker frem:
- Superbest
- Eurospar
- Postbutik

For mig virker det lidt underligt.  Men det er selvfølgelig op til dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.